جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب : 13644
رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور:

ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم تشکیل می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور از تشکیل ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم خبر داد.
ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم تشکیل می‌شود
به گزارش قم نیوز، خدیجه نیزاری در پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان که در دبیرستان حاج محمد ایزدی برگزار شد اظهار کرد: هزار میلیارد تومان میزان تعهد خیرین در سال ۹۱ بود که ۶۰ درصد این تعهد تحقق پیدا کرد بنابراین در اینجا تقاضا داریم ۴۰ درصد باقیمانده وعده داده شده تحقق پیدا کند.

وی با اشاره به تعداد پروژه‌های انجام شده از سال ۷۹ تا ۹۱ گفت: ۴۳ هزار و ۵۹ پروژه در قالب ۲۰۵ هزار و ۴۷۱ کلاس بوده است.

رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان کرد: اکنون هزار و ۹۰۱ پروژه در قالب ۸ هزار و ۸۸۹ کلاس نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه ۲۴ هزار و ۲۰۰ نفر از خیران در کشور فعال هستند گفت: از این تعداد خیر ۴ هزار و ۷۸ نفر از بانوان هستند که ۵۱ نفر از این بانوان به استان تعلق دارند.

نیزاری عنوان داشت: ۳ هزار و ۵۷۳ نفر از خیران اشخاص حقوقی هستند و ۸۳۲ نفر از خیران خارج کشور هستند.

وی با اشاره به آیه ۱۲ سوره مؤمنون گفت: خداوند در خلقت انسان خودش را تحسین می‌کند زیرا همه عوالم هستی در وجود انسان جمع شده است.

رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان کرد: خداوند انسان را جانشین خود معرفی کرده و وی را محل سجده‌ ملائکه قرار داده است.

وی یادآور شد: انسان برای ظاهر کردن صفات الهی به دنیا آمده که جود، سخاوت، بخشش و عنایت، لطف و کرامت از جمله ویژگی‌های حق تعالی است که باید به آنها توجه داشته باشد.

نیزاری با بیان اینکه خداوند نخستین خیر رساننده است گفت: خیران کسانی هستند که این صفت خیر، شایستگی و نیکی را به خوبی از خودشان نشان می‌دهند.

وی از راه‌اندازی ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز استان قم خبر داد و افزود: این ستاد با همت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تشکیل می‌شود.

رئیس ستاد بانوان خیر مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان کرد: بانوان به عنوان نیمی از جامعه مؤثرترین قشر هستند بنابراین نباید تأثیر آنها را نادیده گرفت.

وی یادآور شد: بانوان با حضور در این ستاد بسیار می‌توانند در امر مدرسه‌سازی مفید و مؤثر واقع شوند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchk-nz.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما