شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰
کد مطلب : 46864
منبع : خبرگزاری فارس

شهردار قم با آیت الله سعیدی دیدار کرد

قم نيوز : قم نیوز: سقائیان‌نژاد شهردار قم با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کرد.
شهردار قم با آیت الله سعیدی دیدار کرد
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم به همراه رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی، قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی و دیگر مدیران شهری با حضور در سالن محراب شبستان‌ امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیران شهری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال 95، برنامه‌های خود در سال جاری را تشریح کردند.

سقائیان‌نژاد در این دیدار با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری برای تحقق شعار رهبری در سال 96 گفت: برای سال 96 بالغ بر 20 پروژه مهم را در دستور کار داریم که تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس، فاز سوم بلوار آیت‌الله بروجردی، تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر، کلنگ‌زنی 10 مجموعه فرهنگی و تفریحی در مناطق هشتگانه و... از آن جمله است.

شهردار قم به راه‌اندازی 20 مجموعه ورزشی روباز در شهر قم در سال 96 اشاره کرد و افزود: تمام این امکانات وضعیت خوبی را در شهر قم ایجاد می‌کند و شاهد رفاه و آسایش بیشتر مردم خواهیم بود.

وی به انعقاد قرارداد افزودن 50 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قم اشاره کرد و گفت: برای تمام پروژه‌هایی که برنامه‌ریزی کردیم بودجه پیش‌بینی شده و با عنایات حضرت معصومه(س) و مدیریت جهادی به دنبال تحقق رشد و توسعه شهر قم هستیم.

محسن رنجبر معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار نیز در این دیدار تحقق 101 درصدی بودجه سال 95 را مورد توجه قرار داد و گفت: برای ارزیابی این وضعیت سیستم‌های مختلفی در شهرداری بپیش‌بینی شده است.

وی پیگیری تحقق سیستم جبران خدمت در شهرداری را یادآور شد و گفت: این سیستم انگیزه خوبی را در نیروهای شهری ایجاد می‌کند و می‌توانیم با سرعت بهتری توسعه خدمات شهری را دنبال کنیم.

علیرضا قاری قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم نیز در ادامه این دیدار با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌های نیمه کاره تا پایان دوره چهارم شورا افتتاح می‌شود افزود: باقی پروژه‌ها نیز براساس برنامه‌ریزی با سرعت خوبی در حال پیگیری است.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم هم با اشاره به تعبیر رهبری در مورد قم گفت: قم مرکز جهان تشیع و انقلاب است و ماندن در این شهر نیازمند تامین زیرساخت‌ها است.

سعیدی با تاکید بر اینکه در پروژه‌ها و طرح‌ها دو روش وجود دارد گفت: یک روش این است که شروع طرح را برخی بسیار برجسته می‌کنند و با این کار امید و توقعی در دل‌ها ایجاد می‌شود که در پی آن انتظاراتی وجود دارد که در تاریخ معین پروژه به افتتاح برسد.

وی با تاکید بر اینکه برای پروژه‌ها باید تعریف درستی داشت گفت: تاخیر در تکمیل پروژه‌ها در مردم بازتاب درستی ندارد و بسیاری از موارد داخلی را مردم اطلاع ندارند که شاید این تاخیرها به دلیل تغییرات در پروژه و یا مسائل باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بهتر این است که کلنگ‌زنی پروژه‌ها با تبلیغات کمتری باشد تا مطالبه کمتری باشد ولی افتتاح پروژه‌ها با اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود تا مردم نیز اعتماد و امید بیشتری داشته باشند.

سعیدی با تاکید بر اینکه از هرکار تبلیغاتی غیر موثر و غیرمفید اجتناب کنید گفت: نگاه شما باید خدمت به مردم باشد و این خدمت را عبادتی برای خدا ببینید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchk6nk.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما