پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 50814
منبع : خبرگزاری فارس
برگزیده مسابقات مهارت سازمان فنی و حرفه ای:

بسیاری از مدال آوران مسابقات مهارت به خارج از کشور می‌روند

قم نيوز : قم نیوز: برگزیده مسابقات مهارت سازمان فنی و حرفه ای گفت: بسیاری از مدال آوران مسابقات مهارت به خارج از کشور می‌روند، باید از این افراد حمایت شوند تا بتوانند در کشورمان وارد بازار کار شوند.
بسیاری از مدال آوران مسابقات مهارت به خارج از کشور می‌روند
بسیاری از مدال آوران مسابقات مهارت به خارج از کشور می‌روند
به گزارش قم نیوز، حامد کارگر زاده ظهر امروز در همایش مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با اشاره به برگزاری مسابقات مهارت اظهار کرد: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و برگزیدگان این مسابقات به رقابت‌های جهانی اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: بسیاری از مدال آوران مسابقات مهارت به خارج از کشور می‌روند، باید از این افراد حمایت شوند تا بتوانند در کشورمان وارد بازار کار شوند، در این راستا کانون خبرگان و کارآفرینان مهارتی کشور در حال تشکیل است.

برگزیده مسابقات مهارت سازمان فنی و حرفه ای افزود: نخبگان مهارتی از لیست بنیاد ملی نخبگان حذف شدند و هیچگونه امتیازی ندارند، بزرگترین مشکلی که المپیادی‌ها را از فضای کسب و کار دور می‌کند، مشکل سربازی است.

لیرابی رئیس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای کشور نیز در ادامه این همایش با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: آموزشگاه‌های آزاد در تحقق شعار این سال نقش پررنگی را دارند، در اقتصاد مقاومتی، کوچک کردن دولت مدنظر است و ارائه آموزش در آموزشگاه‌های آزاد با کیفیت بالا است.

وی ادامه داد: کار آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای، آموزش مهارت به مردم است و این آموزشگاه‌ها در مسیر اقتصاد مقاومتی قدم برمی‌دارند، آموزشگاه‌های آزاد و فنی حرفه ای مشکل بیمه دارند و باید این مشکل در مجلس شورای اسلامی حل شود.

رئیس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه ای کشور در پایان خاطرنشان کرد: باید افرادی از کشورهای مجاور و همسایه به ایران بیایند و در کشورمان آموزش‌های فنی و حرفه ای ببیند، این مساله برای کشورمان ارز آوری خواهد داشت و در ایران ایجاد اشتغال می‌کند، توسعه کشور نیاز به نیروهای ماهر دارد و این نیروها در آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آموزش می‌بینند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdchk6nm.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما