سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 19864
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

اهدا نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به حاتمی‌کیا از افتخارات جشنواره فجر قم بود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: تعریف نشان معنوی خادمی حرم حضرت معصومه(س) به یکی از کارگردانان مطرح سینمای ایران از افتخارات جشنواره فیلم فجر قم بود.
اهدا نشان خادمی حرم حضرت معصومه(س) به حاتمی‌کیا از افتخارات جشنواره فجر قم بود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا ایزدپناه بعد از ظهر امروز در دیدار احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ضمن قدردانی از وی برای حضور در جشنواره فیلم فجر قم اظهار داشت: اعطای حکم خادمی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به آقای حاتمی کیا از کارگردانان مطرح کشور، از افتخارات و اتفاقات مهم در جریان برگزاری جشنواره فیلم فجر استان قم بود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود انجمن‌های هنری وابسته به این اداره کل را ظرفیتی بسیار مناسب برای رشد فعالیت‌های هنری استان دانست و ابراز داشت: مهمترین دغدغه نداشتن مکانی دائمی برای استقرار این انجمن‌ها است که امیدوارم با بهره‌برداری هرچه سریع‌تر تالار مرکزی این مشکل اساسی برطرف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه وضعیت فرهنگی استان نیاز به مدیریت و نظارت واحد و جدی دارد، اضافه کرد: مقرر شده تا دستگاه‌های اجرایی استان، بانک اطلاعاتی از طرح‌های فرهنگی ناتمام خود را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارسال کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchk6nz.23nw-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما