پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 52434
منبع : خبرگزاری فارس
مديركل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

پرداخت پاداش به بازيكنان صباي قم / يك مجموعه مديريتي منسجم در صبا تشكيل مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل ورزش و جوانان استان قم از پرداخت پاداش به بازيكنان صباي قم در آستانه هفته سوم ليگ دسته اول فوتبال ايران خبر داد.
پرداخت پاداش به بازيكنان صباي قم / يك مجموعه مديريتي منسجم در صبا تشكيل مي‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی در قم، اظهار کرد: با وجود اینکه تیم صبای قم زمان چندانی برای آماده‌سازی و تمرین مناسب به منظور حضور در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور نداشت، اما کادر فنی و بازیکنان تیم صبا عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند و این شایسته تقدیر است.

وی ادامه داد: تیمی که تنها دو روز دور هم جمع شده بود در نخستین مسابقه خود در میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک یک نتیجه بسیار خوب به دست آورد، کسب نتیجه تساوی در خانه حریف نشان از عملکرد خوب مربیان و بازیکنان صبا است و صمیمانه به آنها خدا قوت می‌گویم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: در مسابقه هفته دوم برابر نفت مسجد سلیمان هم شاهد نمایش خوبی از بازیکنان صبای قم بودیم و صبا لایق باخت در این دیدار نبود، به همین خاطر شخصا بعد از بازی در رختکن تیم حضور یافتم تا از آنها به خاطر تلاشی که در این مسابقه داشتند تشکر کنم.

وی ابراز کرد: تیم صبای قم نسبت به دوره قبل بازی‌ها که در لیگ برتر ایران حضور داشت، تغییرات زیادی کرده و در حال حاضر که تیم زمان کافی برای تمرین و آماده‌سازی نداشته، نباید انتظار زیادی از آن داشت و باید منتظر گذر زمان بود تا این تیم در شرایط مسابقات قرار بگیرد.

عابدی تصریح کرد: برای کمک به این تیم و حمایت از مربیان و بازیکنان بومی صبا که این روزها با انگیزه بالا برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند، در کنار نمایندگان استاندار قم آقایان کشوری‌فرد و زاهدی، مهمترین ماموریت خود را تلاش برای یافتن حامی مالی و اسپانسر تیم قرار داده‌ایم تا اصلی‌ترین دغدغه تیم برطرف شود.

وی عنوان کرد: در رختکن تیم بعد از مسابقه خانگی با نفت مسجد سلیمان به پاس نتیجه خوبی که تیم در هفته نخست بازی‌ها کسب کرد، قول پرداخت پاداش به آنها را دادیم و امیدوارم تیم با انگیزه بالاتر در دیدارهای بعدی خود برابر حریفان به میدان برود و بهترین نتایج را بگیرد.

عابدی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم به دنبال تحقق ماموریتی که استانداری به آن سپرده، با تمام توان در مذاکره با حامیان مالی و اسپانسرهای مختلف به دنبال رفع نیازهای مالی تیم است و ان‌شاءالله به زودی یک مجموعه مدیریتی قوی و منسجم با حامی مالی برای تیم تشکیل می‌شود تا نگرانی‌های علاقمندان به فوتبال نیز برطرف شود و تیم در لیگ دسته اول فوتبال ایران به موفقیت برسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchkknm.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما