دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 15444
دبیر شورای معارف صدا عنوان کرد:

برنامه‌ریزی هدفمند در برنامه‌های معارفی رسانه ملی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر شورای معارف صدا گفت: در برنامه‌های معارفی رسانه ملی به ویژه در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی هدفمند و دقیقی صورت گرفته است.
برنامه‌ریزی هدفمند در برنامه‌های معارفی رسانه ملی
 به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت‌الاسلام محمد لطفی نیاسر در تشریح برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان رادیو معارف گفت: در برنامه‌های معارفی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مداقه، بررسی و برنامه‌ریزی‌های جدی صورت می‌گیرد.
 
وی محورهای اصلی برنامه‌های رادیو معارف در ماه رمضان را تشریح کرد و افزود: رادیو معارف رسانه‌ای با مخاطبان خاص و عام است و سبک زندگی دینی و ترویج مناسک دینی دو محور اصلی برنامه‌سازی در ماه رمضان است.
 
دبیر شورای معارف صدا استفاده رادیو معارف از تمام قالب‌های برنامه‌سازی از جمله جنگ، مسابقه، نمایش و مستند را از مشخصه‌های اصلی این رادیو در برنامه‌سازی دینی دانست و افزود: پیرو سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری در استفاده از هنر در برنامه‌سازی معارفی، استفاده از تمام قالب‌های برنامه‌سازی در دستورکار رادیو قرار دارد.
 
وی در بیان تفاوت رادیو معارف با دیگر رسانه‌های دینی موجود گفت: با وجود گستره جغرافیایی-جمعیتی این رادیو که در حدود 85 درصد کشور را در برگرفته، مشخصه رادیو معارف در این است که گستره ماموریتی آن، حوزه معارف اسلامی اعم از سیاسی- حکومتی، فردی- اجتماعی، اخلاقی و... است که با شروع به کار کانال ندای اسلام که بخش انگلیسی رادیو معارف است نشر معارف اسلامی در بعد بین المللی صورت می‌گیرد.
 
طفی نیاسر در ادامه استقرار رادیو در قم را یک الزام دانست و علت آن را ارتباط با منبع و مرکز پیام‌های معارفی در قم و استفاده از ظرفیت‌های بالای حوزه علمیه قم برشمرد.
 
وی افزود: رادیو معارف افتخار دارد که حلقه واسط میان مراجع عظام تقلید و مقلدان باشد.
 

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchkknz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما