شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 52524
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
اول و دوم شهریور در قم:

رابطین کمیته های استانی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش گرد هم می آیند

قم نيوز : قم نیوز: رابطین کمیته های استانی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش از ۳۲ استان روزهای چهار شنبه و پنج شنبه اول و دوم شهریور ماه سال جاری در سالن همایش مرکز آموزشی فرهنگیان قم گرد هم می آیند.
رابطین کمیته های استانی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش گرد هم می آیند
رابطین کمیته های استانی ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش گرد هم می آیند
به گزارش قم نیوز،  هم اندیشی رابطین کمیته های استانی حوزه و آموزش و پرورش در قم طی دو روز برگزار خواهد شد و ‌رابطین استانی، علاوه بر شرکت در کمیسیون های تخصصی و نیز ارایه گزارش عملکرد سال گذشه ستاد، مشکلات و موانع احتمالی برای اجرای برنامه سال آینده بررسی خواهد شد و در حاشیه آن با یکی از مراجع تقلید دیدار خواهند کرد.

 ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش دارای 32 کمیته استانی است که در راس هرکمیته امام جمعه و نماینده ولی فقیه به عنوان رئیس و مدیر کل آموزش پرورش در جایگاه نایب رئیس و معاون پرورشی به عنوان دبیر ستاد در هر استان ایفای مسئولیت خواهند کرد و رابطین استانی ازکارشناسان تربیتی است که توسط دبیر انتخاب خواهد شد و مسئول اجرای برنامه ها و هماهنگی بین شهرستانها و استان خواهد بود.

به منظور توجیه دست اندرکاران این هم اندیشی، کارگاه توجیهی مسئولان و کارکنان ستاد همکاریها با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاریها  و رفاهی الغدیرقم برگزار گردید.

دراین کارگاه یک روزه علیرضا رحیمی معاون پژوهش ستاد به ارایه و تشریح راهنمای عمل برنامه های ستاد برای سال تحصیلی جدید و نحوه اجرای برنامه بر اساس برنامه ریزی و نیز در چارچوب اسناد بالادستی مخصوصا سند بنیادین تحول پرداخت و نحوه توجیه رابطین برای اشراف بر دستورالعمل های راهنمای عمل را تشریح و تبیین کرد.

در ادامه این کارگاه توجیهی، مختار محمدیان کارشناس امور پژوهشی به ارایه چگونگی شکل گیری راهنما عمل و نیز کاربرد هرکدام از بندها و محورهای آن ونیز تعریف واژگان و فرم های پیوستی پرداخت.

حجت الاسلام دورودی معاون امور استانهای ستاد همکاریها نیز با ارایه نحوه تعامل ستاد با استانها و راهکارهای  تعامل استانی به تعریف ارکان هرکمیته استانی پرداخت و شرکت کنندگان در کارگاه را با فرایند تعامل و همکاری کمیته های استانی آشنا نمود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchkmnm.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما