شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 46774
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌ بدمینتون استان قم خبر داد

موفقیت بدمینتون‌باز قم در کسب مدال برنز مسابقات دانشجویان

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌‌ بدمینتون استان قم از موفقیت بدمینتون‌باز جوان و آینده‌دار قم در کسب مقام سوم و نشان برنز پیکارهای قهرمانی دانشجویان ایران خبر داد.
موفقیت بدمینتون‌باز قم در کسب مدال برنز مسابقات دانشجویان
به گزارش قم نیوز، اظهار کرد: یکی از رشته‌های مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور، بدمینتون بود که خوشبختانه پایان رقابت بدمینتون‌بازان شرکت‌کننده در آن با کسب مقام سوم و نشان برنز برای نماینده قم همراه بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور در تهران تصریح کرد: مسابقات ورزشی دانشجویان پسر این دانشگاه از پانزدهم اسفند ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور تهران آغاز شد و در حالی به کار خود پایان داد که در رشته بدمینتون یک مقام سومی برای تیم قم توسط علیرضا افکانه به دست آمد.

دبیر هیأت‌‌ بدمینتون استان قم افزود: در این دوره از مسابقات بیش از 2 هزار ورزشکار، داور و مربی در 11 رشته ورزشی شنا، فوتبال، والیبال، بسکتبال، ووشو، تکواندو، کاراته، تکواندو، تنیس روی‌میز، بدمینتون، ورزش باستانی و هنرهای فردی رقابت کردند.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در قالب جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان پیام نور به منظور شناختن چهره‌های شاخص در رشته‌های مختلف از بین دانشجویان با هدف اعزام به رقابت‌های بین‌المللی به انجام رسید و شرکت‌کنندگان با شعار همدلی و امید با یکدیگر روبه‌رو شدند.

ساده‌خو با بیان اینکه رقابت‌ها از نظر کمی و کیفی سطح بالایی داشت گفت: تنها نماینده قم در رشته بدمینتون علیرضا افکانه یکی از استعدادهای آینده‌دار این رشته ورزشی بود و این بدمینتون‌باز با تجربیات بسیار خوب و گران‌بها از حضور در میادین مختلف کشور، سرانجام رتبه سوم و نشان برنز این رقابت‌ها را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به برترین‌های این مسابقات عنوان کرد: در بخش تیمی زنجان که یکی از استان‌های مطرح بدمینتون ایران است به مقام قهرمانی رسید و گلستان نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه تیم‌های همدان و سیستان و بلوچستان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchkqnk.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما