سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 12744
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم عنوان کرد

آمادگی اتوبوسرانی قم برای سرویس ‌دهی در هنگام تحویل سال

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از آمادگی این سازمان برای سرویس‌ دهی به شهروندان برای حضور در حرم حضرت معصومه(س) با 300 دستگاه اتوبوس در لحظه تحویل سال خبر داد.
آمادگی اتوبوسرانی قم برای سرویس ‌دهی در هنگام تحویل سال
به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید به عموم همشهریان و هموطنان اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی قم همانند گذشته در زمینه‌ خدمت ‌رسانی به مردم در ایام نوروز حضوری فعال خواهد داشت و با بسیج امکانات و نیروهای خود با استفاده از ناوگان ملکی و بخش خصوصی خدمات گسترده‌ای را در این ایام ارائه می‌‌کند.

وی با اشاره به خدمات این سازمان در زمینه ایاب و ذهاب همشهریان در لحظه تحویل سال گفت: با توجه به اینکه بسیاری از مردم قم هنگام لحظه تحویل سال در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور می‌‌یابند ما نیز با استقرار ناوگان اتوبوسرانی در پایان مراسم شرایط مطلوبی را برای انتقال شهروندان به نقاط مختلف شهر فراهم خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: تمام ناوگان عمومی استان به دلیل افزایش تردد از روزهای پایانی سال جاری به حالت آماده‌ باش است.

امراللهی گفت: از ساعت شش صبح فردا سرویس‌دهی از اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت اقصی نقاط شهر آغاز خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: تدابیری هم برای انتقال و بازگشت مردم قم از مسیر رودخانه به مسجد مقدس جمکران پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بیان داشت: اتوبوسرانی قم در ایام نوروز در زمینه خدمات ‌رسانی حضوری فعال داشته و به صورت روزانه سرویس ‌دهی گسترده‌‌ای به مردم قم خواهد داشت.

امراللهی با اشاره به اینکه در این ایام تمام خطوط شهری سرویس‌‌های اتوبوسرانی فعال است گفت: ما در بستر رودخانه قمرود نیز اقدام به راه‌اندازی سرویس ویژه کردیم تا خدمات بهتری به زائران بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) ارائه شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم تصریح کرد: در نقاطی از شهر همچون کمپینگ‌‌ها که زائران حضور خواهند داشت در صورت نیاز سرویس‌‌هایی برای انتقال زائران از این نقاط به حرم مطهر حضرت معصومه(س) با هدف کاهش ترافیک و جلب رضایت زائران پیش‌بینی شده است.

امرالهی با تاکید بر اینکه تمام اتوبوس‌های استان به مناسبت آغاز بهار طبیعت شست‌وشو خواهند شد، اضافه کرد: همچنین اتوبوس‌هایی که از نظر ظاهری مشکلاتی داشتند با همکاری سازمان این مشکلات رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ دستگاه مینی بوس نیز در این ایام فعالیت خواهند کرد، تصریح کرد: خدمات رسانی به حومه شهر را برای نخستین بار زیر نظر سازمان اتوبوسرانی فعال کردیم و به نیزار، کهک، جعفرآباد و قنوات توسط ناوگانی که واگذار شده است، سرویس دهی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchkqnz.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما