پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : 26064

مرفاوی و ایراندوست در نشست خبری حاضر می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندرانزلی عصر امروز در نشست خبری حاضر می‌شوند.
مرفاوی و ایراندوست در نشست خبری حاضر می‌شوند
به گزارش قم نیوز، دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندرانزلی عصر روز جمعه در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می‌شود تا دو تیم دومین بازی فصل خود را برگزار کنند.

بر این اساس، صمد مرفاوی سرمربی تیم صبای قم و نصرت ایراندوست سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه تختی انزلی پاسخگوی سئوالات خبرنگاران هستند.

در همین حال، پایگاه رسمی باشگاه ملوان انزلی اعلام کرده است که صمد مرفاوی ممکن است به دلیل دیر رسیدن صبا به بندر انزلی، در نشست خبری پیش از بازی شرکت نکند که این خبر هنوز از سوی باشگاه صبا تایید نشده است.

نصرت ایراندوست یکی از پیشکوستان باشگاه ملوان بندر انزلی محسوب می‌شود که در فصل‌های ۷۶-۷۷، ۷۷-۷۸ و ۸۳-۸۴، ۸۴-۸۵ سرمربی فوتبال ملوان انزلی بوده است.

وی در سال ۱۳۷۶ با تیم فوتبال ملوان قهرمان لیگ دسته دوم و صعود به لیگ آزادگان و در سال ۱۳۷۷ با کسب مقام سیزدهم به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

فصل ۸۳-۸۴ با ملوان به مقام هفتم لیگ بر‌تر ایران رسید که بعد از وی تنها دراگان اسکوچیچ توانست این موفقیت را تکرار کند در حالی که وی در دوران بازیگری نیز به همراه ملوان عنوان قهرمانی جام حذفی ایران را نیز به دست آورده است.

دیدار تیم‌های صبای قم و ملوان انزلی در چارچوب هفته دوم لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۱۸روز جمعه ۱۷مرداد در ورزشگاه تختی بندر انزلی برگزار می‌شود.

قضاوت این مسابقه بر عهده شاهین حاج بابایی است و رحیم شاهین به عنوان کمک داور اول، ایوب غلامزاده به عنوان کمک داور دوم و سعید رحیمی مقدم به عنوان داور چهارم در تیم داوری این مسابقه هستند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchkvni.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما