چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : 51084
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
با هدف توسعه فضای سبز شهری صورت گرفت

کاشت بیش از 2700 اصله نهال در سطح منطقه پنج

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: 2 هزار و 750 اصله نهال از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح منطقه پنج کاشته شده است.
کاشت بیش از 2700 اصله نهال در سطح منطقه پنج
کاشت بیش از 2700 اصله نهال در سطح منطقه پنج
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 750 اصله نهال در سطح منطقه پنج کاشته شده که درختکاری‌ها در قسمت کمربندی و حاشیه خیابان‌ها انجام شده است گفت: در این پروژه از ابتدای سال جاری،درختان کاج، زیتون و توت در این منطقه کاشته شده و از گل های ختمی و شاه پسند که در گلخانه همین منطقه پرورش می یابد و رز هفت رنگ، یاس و گل های فصلی در باغچه ها استفاده شده است.

وی با بیان اینکه دو گلخانه به وسعت ۴۵۰ مترمربع در بوستان های ولیعصر (عج)و مقابل درب شماره پنج مسجد مقدس جمکران می باشد افزود: دو خزانه به وسعت 2 هزار و 900 مترمربع نیز در این منطقه است که یکی برای نگهداری گل‌ها در زیرگذر جمکران و دیگری برای نگهداری درخت‌ها انتهای بلوار ظهور واقع شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خاکریزی و آماده سازی قسمت جنگلی انتهای خیابان ظهور ، افتتاح بوستان شهید سجودی، کاشت و بازکاشت در بلوار پیامبر اعظم(ص) و حاشیه خیابان ها و معابر را از جمله اقدامات در منطقه پنج عنوان کرد.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkvnm.23nz6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما