دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 36054
دبیر‌کل حزب النجباء عراق در دیدار با آیت الله سبحانی:

آمریکا "سلاح و پول" گروهک تروریستی داعش را فراهم می‌کند

قم نيوز : قم نگار: دبیر‌کل حزب النجباء عراق گفت: آمریکا می داند که اگر مناطق محاصره شده عراق آزاد شود، آن‌ها نمی‌توانند این کشور را تجزیه کنند که در این زمینه جلسات زیادی را با فرماندهان داعش برگزار می‌کنند و به کمک مالی و تسلیحانی آن‌ها می‌پردازند.
آمریکا "سلاح و پول" گروهک تروریستی داعش را فراهم می‌کند
به گزارش قم نگار، اکرم الکعبی شامگاه یکشنبه در دیدار با آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: امروز بیش از ۱۲۰ کشور حامی داعش هستند که در مقابل تنها ایران و شیعیان و برخی از کشورهای مسلمان جهان حامی اصلی گروه‌های مقاومت برای نابودی گروهک تروریستی داعش هستند.

دبیرکل حزب النجبای عراق با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط حزب النجبا برای آزادسازی مناطق تحت تسلط داعش افزود: این حزب برای مقابله با گروهک داعش فعالیت می‌کند و در این زمینه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌ است، بیش از ۳ سال است که وارد سوریه شده‌ایم و برخی از مناطق را از دست داعش آزاد کرده‌ایم.

الکعبی بیان کرد: دو شهر محاصره شده در سوریه که شیعه‌نشین هستند همانند دو قطره در دریای بزرگ داعش محاصره شده‌اند، ۸۰ درصد مسیری که برای رسیدن به این شهر وجود دارد آزاد شده و این اقدام با توکل به خدا و دعای مراجع تقلید انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات روسیه برای مقابله با داعش تصریح کرد: وجود روسیه در کشور سوریه سبب مشکلات زیادی برای آمریکا شد چون ارتش روسیه قسمت‌های زیادی از مناطق محاصره در سوریه را آزاد کرد که این موضوع برای آمریکا قابل پذیرش نبود.

دبیرکل حزب النجبا عراق با بیان اینکه آمریکا از روز اول حمله به عراق در راستای تجزیه این کشور بود، اظهار داشت: آمریکا به این نتیجه رسیده که اگر مناطق محاصره شده آزاد شود آن‌ها نمی‌توانند این کشور را تجزیه کنند و به اهداف خود برسند که در این زمینه جلسات زیادی را با فرماندهان داعش برگزار می‌کنند و به کمک مالی و تسلیحاتی آن‌ها می‌پردازند.

الکعبی با بیان این که آمریکا تلاش می‌کند عراق تجزیه شود، اظهار داشت: تنها هدف آمریکا برای حضور در عراق کمک به نیروهای داعشی است، فعالیت‌های آمریکا در عراق منفی است و به بمباران نیروهای مقاومت می‌پردازند و با کارشکنی‌های خود به‌کمک نیروهای داعشی می‌آیند و آن‌ها را از محاصره نجات می‌دهند.

وی با بیان اینکه وحدت نیاز امروز مسلمانان است، خاطر نشان کرد: یک لشکر از لشکرهای حزب النجبا اهل سنت هستند که کنار برادران شیعه خود با گروهک تروریستی داعش می‌جنگند که این موضوع برای آمریکا پذیرفتنی نیست چون آمریکا در راستای تفرقه شیعه و سنی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchkvnx.23n-mdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما