?>?> اعزام تیراندازان قم به رقابت‌های مرحله نهایی تفنگ و تپانچه آزاد قهرمانی کشور | قم نیوز
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : 33084
نسخه چاپيارسال به دوستان روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه صورت می‌گیرد

اعزام تیراندازان قم به رقابت‌های مرحله نهایی تفنگ و تپانچه آزاد قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نگار: تیراندازان استان قم روزهای پایانی هفته جاری در مسابقات مرحله نهایی رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی قهرمانی آزاد کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.
اعزام تیراندازان قم به رقابت‌های مرحله نهایی تفنگ و تپانچه آزاد قهرمانی کشور
به گزارش قم نگار، تیراندازان قم برای حضور در رقابت‌های مرحله پایانی هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی مسابقات آزاد قهرمانی کشور این‌روزها در سالن تیراندازی شهید مهدی زین‌الدین مجموعه ورزشی میثم مشغول تمرین و کارهای آماده‌سازی هستند.

حساسیت رقابت‌های مرحله نهایی پیکارهای تیراندازی آزاد قهرمانی کشور بسیار بالا است و به همین دلیل تیراندازان قم سعی می‌کنند از زمان باقیمانده تا شروع این رقابت‌ها به خوبی بهره‌برداری کرده و با تمام توان خود برای کسب عنوان‌های برتر تلاش کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی کشورمان، مرحله نهایی مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه بادی قهرمانی کشور از روز پنجشنبه بیست و سوم مهر ماه به مدت دو روز و با حضور تیراندازان صعودکننده به این مرحله به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که رقابت تیراندازان حاضر در این مرحله برای مشخص کردن نفرات اول تا سوم پیکارهای آزاد قهرمانی تیراندازی با سلاح‌های بادی کشور به میزبانی سالن ۸۰ خط تیراندازی مجموعه ورزشی بزرگ آزادی تهران برگزار می‌شود.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی، اسامی منتخبان و راه یافته‌ها به مرحله نهایی مسابقات آزاد هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی و همچنین شرایط حضور در این مسابقات اعلام شده و مدعیان از روز پنجشنبه رقابت خود را رسما آغاز می‌کنند.

با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون تیراندازی، در این مرحله از مسابقات ۲۵۱ ورزشکار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در هر دو بخش آقایان و بانوان درسالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

با اعلام فدراسیون تیراندازی کشورمان ورزشکارانی که نام آنها برای شرکت در این مسابقات اعلام شده می‌توانند تا روز بیست و یکم مهر ماه به منظور ثبت‌نام به سایتی که ویژه این رقابت‌ها پیش‌بینی شده و توسط فدراسیون اطلاع‌رسانی شده، مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

فدراسیون تیراندازی کشورمان برای اینکه رقابت‌های مرحله نهایی پیکارهای آزاد تیراندازی با تفنگ‌ بادی و تپانچه بادی قهرمانی کشور از کیفیت بالایی برخوردار باشد، در پایان این مسابقات به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نفیسی اهدا خواهد کرد.

تیراندازان قم در حالی برای حضور در مرحله نهایی این مسابقات آماده می‌شوند که امسال به دلیل مشکلات مالی امکان اعزام تیم مردان قم به رقابت‌های لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور میسر نشد و تیم قم فقط در رقابت‌های قهرمانی کشور می‌تواند توانایی‌های خود را نشان بدهد.

اما تیم بانوان هیئت تیراندازی استان قم یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و در تلاش برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر و همچنین کسب مقام‌های برتر رقابت‌های قهرمانی کشور با آمادگی بالا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchkvnx.23nx6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما