شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 26974
با شکست تیم تیراندازی قم برابر ثامن الحجج مشهد

مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور در قم پایان یافت

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور در قم پایان یافت و تیم هیئت تیراندازی قم در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه بادی برابر ثامن الحجج مشهد مغلوب شد.
مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های کشور در قم پایان یافت
به گزارش قم نیوز، دومین هفته از رقابت‌های تیراندازی باشگاه‌های کشور امروز به میزبانی سالن شهید مهدی زین الدین قم برگزار شد و پس از برتری نمایندگان قزوین و فارس، ثامن الحجج مشهد هم هفته دوم را با برد پشت سر گذاشت.

در مسابقه تیم‌های ثامن الحجج مشهد و هیئت تیراندازی قم و در بخش تپانچه، تیم هیئت تیراندازی قم با ترکیب محمدعلی شکراللهی، محمد محمدی احمد آبادی و محمد مهره ساز برابر تیم ثامن الحجج مشهد با ترکیب حامد رشکی، محمدرضا محمودی و آرمین مجد به میدان رفت.

در جمع امتیازات این بخش، شکراللهی، محمدی و مهره ساز از قم به ترتیب ۵۳۶، ۵۴۴ و ۵۳۰ امتیاز کسب کردند و در مجموع صاحب ۱۶۱۰ امتیاز شدند و رشکی، محمودی و مجد از تیم ثامن الحجج مشهد نیز به ترتیب صاحب ۵۵۰، ۵۶۱ و ۵۶۸ امتیاز شدند و با مجموع ۱۶۷۹ امتیاز به کار خود پایان دادند و بدین ترتیب در این بخش، نماینده خراسان به برتری رسید.

در بخش تفنگ بادی، تیم تیراندازی قم با ترکیب سید محمد جواد قاسمی، علی حیدری و حامد غرباقی به مصاف ثامن الحجج مشهد رفت که با آرایش صابر پرستی، معین معدنچی و مهدی جعفری پویا به میدان آمده بود.

در این مسابقه نیز، پرستی ۵۹۱ امتیاز، معدنچی ۵۷۱ امتیاز و مهدی جعفری پویا ۵۹۵ امتیاز کسب کردند و با مجموع ۱۷۵۷ امتیاز بالا‌تر از تیم تیراندازی قم که توسط قاسمی ۵۶۵ امتیاز، حیدری ۵۴۶ امتیاز و غرباقی ۵۶۷ امتیاز و مجموع ۱۶۷۸ امتیاز کسب کرده بود، ایستادند.

در پایان مسابقات تفنگ بادی، مهدی جعفری پویا و صابر پرستی هر دو از تیم ثامن الحجج عناوین نخست و دوم رده بندی انفرادی را کسب کردند و مسعود مهدی زادگان از فارس سوم شد.

در رده بندی انفرادی بخش تپانچه بادی نیز مهدی بارانی از شرکت گاز خراسان رضوی اول شد و ابوالفضل کلهر از قزو. ین و آرمین مجد از ثامن الحجج در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

این مسابقات با حضور تیم‌های هیئت قزوین، هیئت تیراندازی قم، بعثت تهران، هیئت فارس، ثامن خراسان رضوی، هیئت کرمان، شرکت گاز خراسان رضوی و مقاومت شهرداری ارومیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchkwni.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما