پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 49924
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس اداره ورزش و جوانان بخش كهك:

ورزشكار كهكي نماينده قم در دووميداني نوجوانان جهان شد

قم نيوز : قم نیوز: رئيس اداره ورزش و جوانان بخش كهك گفت: يكي از استعدادهاي آينده‌دار ورزش اين بخش به عنوان عضو تيم ملي دووميداني ايران به مسابقات جهاني اعزام مي‌شود.
ورزشكار كهكي نماينده قم در دووميداني نوجوانان جهان شد
به گزارش قم نیوز، علیرضا طاهریان، اظهار کرد: کهک از استعدادهای بسیار زیادی در رشته‌های مختلف برخوردار است که شایستگی و ظرفیت پیشرفت در ورزش حرفه‌ای و رسیدن به مدارج بالا از جمله تیم‌های مطرح باشگاهی و اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات بسیار خوبی که در ورزش بخش‌ها توسط اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه زیرساخت‌ها صورت گرفته، خوشبختانه شرایط مناسبی برای فعالیت نوجوانان و جوانان با استعداد بخش‌های تابعه ایجاد شده و نتیجه این است که اکنون یکی از ورزشکاران بخش کهک موفق به کسب سهمیه جهانی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کهک اضافه کرد: محمدتقی مهرعلی ورزشکار اهل روستای ورجان بخش کهک است که در رشته دوومیدانی به خوبی استعداد خود را نشان داده و زیر نظر دوستان پرتلاش ما در هیأت دوومیدانی استان قم، پیشرفت وی به حدی بوده که اکنون نماینده استان قم و کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان است.

وی با اشاره به موفقیت مهرعلی در کسب سهمیه جهانی رشته پرتاب وزنه، خاطرنشان کرد: مسابقات دوومیدانی رکوردگیری از نوجوانان کشور برای کسب سهمیه رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و در پایان با کسب یک سهمیه جهانی توسط مهرعلی خاتمه یافت.

طاهریان عنوان کرد: محمدتقی مهرعلی در رشته پرتاب وزنه انتخابی تیم ملی نوجوانان، با ثبت رکورد 19 متر و 20 سانتیمتر حد نصاب حضور در رقابت‌های جهانی را به دست آورد تا تیم ملی ایران را در این پیکارها که تیرماه به میزبانی کشور کنیا به انجام می‌رسد، همراهی کند.

وی در پایان اظهار کرد: ورزشکاران دیگر رشته‌ها نیز توان بالایی در سطح قهرمانی کشور و رسیدن به تیم‌های ملی دارند و از مربیان عزیز ورزشی در بخش کهک و هیات‌های فعال این بخش می‌خواهیم که این استعدادها را به خوبی حمایت کنند تا چهره‌های موفقی همچون مهرعلی در همین رشته و دیگر رشته‌ها داشته باشیم، ضمن اینکه اداره ورزش و جوانان بخش کهک نیز حمایت ویژه را خواهد داشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchkwnk.23nwidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما