شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 16984
رئیس هیئت کاراته استان قم:

آذرخودرو نوین قم حریف سپاهان اصفهان و مناطق نفت‌خیز جنوب شد

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کاراته استان قم از رویارویی کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو نوین قم با دو مدعی قهرمانی در آغاز پیکارهای فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.
آذرخودرو نوین قم حریف سپاهان اصفهان و مناطق نفت‌خیز جنوب شد
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی امروز، تصریح کرد: فصل جدید رقابت‌های سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور از روز بیست و دوم آذر ماه آغاز می‌شود و طی آن نمایندگان استان‌های مختلف در سالن شهید افراسیابی تهران با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
 
وی ادامه داد: از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته، قرعه‌کشی بازی‌های فصل جدید مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان انجام شد و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی بعد از پایان پیکارهای قهرمانی آسیا و بازگشت ملی پوشان کشورمان از این رقابت‌ها در فصل جدید برابر یکدیگر به روی تاتامی می‌روند.
 
رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: پیکارهای دور رفت از فصل جدید مسابقات سوپر لیگ آقایان کاراته قهرمانی باشگاه‌های کشور با انجام دیدارهای هفته‌های نخست و دوم آغاز می‌شود و طی آن نمایندگان استان‌های مختلف به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
 
وی با اشاره به برنامه رقابت‌های هفته نخست سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، عنوان کرد: بر این اساس کاراته کاهای تیم آماده و قدرتمند آذرخودرو نوین قم در گام نخست از فصل جدید این رقابت‌ها جدال نزدیک و سختی با حریف خود تیم فولاد مبارکه سپاهان خواهند داشت.
 
عابدی با اشاره به رقیب کاراته‌کاهای آذرخودرو نوین قم در مرحله دوم از دیدارهای دور رفت فصل جدید پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، بیان کرد: در این مرحله از مسابقات تیم کاراته آذرخودرو نوین قم با تیم مناطق نفت‌خیز جنوب پیکار می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در هفته نخست که تیم کاراته آذرخودرو نوین قم با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رو‌به‌رو خواهد شد، در سایر رقابت‌ها تیم کاراته پایتخت با مناطق نفت‌خیز جنوب مسابقه می‌دهد و تیم کاراته برق هرمزگان در رقابتی حساس باید با تیم آوای رزم رقابت کند.
 
رئیس هیئت کاراته استان قم ابراز کرد: همچنین در ادامه رقابت‌های مرحله نخست سوپر لیگ کارته کشور، کاراته‌کاهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران به مصاف باشگاه پرهام می‌روند و تنها تیمی که در هفته نخست با قرعه استراحت رو به رو شده تیم کاراته شهید داورزنی است.
 
وی به برنامه رقابت‌های مرحله دوم از فصل جدید سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور نیز اشاره‌ و بیان کرد: در این مرحله که قرعه استراحت به تیم کاراته پایتخت خورده است، برق هرمزگان به مصاف مناطق نفت‌خیز جنوب می‌رود و دانشگاه آزاد اسلامی با آوای رزم رو‌به‌رو می‌شود.
 
عابدی عنوان کرد: در دیگر دیدار باقی مانده از مرحله دوم مسابقات هفته نخست سوپر لیگ کاراته کشور نیز تیم کاراته باشگاه پرهام به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان می‌رود و در نهایت همانطور که اشاره شد کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو نوین قم نیز با مناطق نفت‌خیز جنوب رو به رو می‌شوند.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchkwnz.23n-6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما