سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 28314

کلاهبرداری با وکالتنامه جعلی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم گفت: متهمان با تنظیم وکالتنامه جعلی به ارزش تقریبی حدود سه میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.
کلاهبرداری با وکالتنامه جعلی در قم
به گزارش قم نیوز ، سرهنگ \'مهدی قدمی\' روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی اینکه فردی با فروش یک قطعه زمین از طریق مدارک جعلی از وی کلاهبرداری کرده بلافاصله تحقیقات جامع در این زمینه آغاز شد.
 
وی افزود: زمین مذکور متعلق به خانمی بوده که سر دفتر یکی از دفترخانه های استان با انجام مانور متقلبانه خانمی دیگر را با شناسنامه جعلی معرفی و با همدستی دو تن دیگر اقدام به تنظیم وکالتنامه جعلی می کنند.
 
رییس پلیس آگاهی استان قم گفت: در این معامله صوری دو همدست متهم اصلی نقش دلال را اجرا و متهمان از شاکی با ارزش تقریبی حدود سه میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.
 
قدمی افزود: ماموران در ادامه جهت تکمیل تحقیقات، توسط کارشناسان خط و امضاء اسناد و نمونه امضا درج شده را مورد بررسی قرار دادند که جعلی بودن آن تایید شد.
 
وی در خصوص سوابق این متهمان اظهارکرد: سردفتر این دفترخانه به نام \'م – و\' دارای چهار فقره سابقه کیفری و دو متهم دیگر هر کدام هفت و دو فقره سابقه کیفری داشتند که در سوابق شان جعل اسناد ملکی و فروش مال غیر با وکالتنامه بوده است.
 
رییس پلیس آگاهی قم بیان کرد: اعضای این باند در تحقیقات تکمیلی با دیدن مستندات ارائه شده ضمن قبول اتهام، نهایتا با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdchkxni.23n6zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما