دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : 27324
با حضور آیت‌الله سعیدی

تودیع و معارفه مدیر روابط و بین الملل حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: آیین تودیع و معارفه مدیریت روابط عمومی و بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با حضور تولیت و مدیران آستان برگزار شد.
تودیع و معارفه مدیر روابط و بین الملل حرم کریمه اهل بیت(س) برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این مراسم که ظهر امروز در سالن امام خامنه ای حرم مطهر برگزار شد، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و معاونان و مدیران آستان، حضور داشتند.

در این آیین، ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سید محمد صادقی آرمان در مدیریت تبلیغات آستان، وی به عنوان مدیر کل روابط عمومی و بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام منصوب شد.

بر اساس این گزارش، در حکم مدیر جدید روابط عمومی و بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که با امضای آیت الله سعیدی صادر شده، آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین روح الله فاطمی نسب، نظر به سوابق ارزشمند و صلاحیت های جنابعالی، به موجب این حکم به مدت یکسال به عنوان مدیر روابط عمومی و بین الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و هماهنگی با سایر قسمت ها وظایف محوله را به شایستگی انجام دهید.

حجت الاسلام و المسلمین فاطمی نسب از این به بعد در سمت مدیر رسانه حرم، به خدمت در آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchkxni.23nqidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما