دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 46314
منبع : خبرگزاری فارس
امام جمعه قم:

خلوص نیت رمز پیروزی مردم عراق در مقابل دشمنان است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: خلوص نیت رمز پیروزی در مبارزات مردم عراق علیه دشمنان و تروریست‌های داعشی است.
خلوص نیت رمز پیروزی مردم عراق در مقابل دشمنان است
به گزارش قم نیوز، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار دبیرعصائب اهل الحق عراق (گروهی از مجاهدین شیعه عراقی) اظهار کرد: حرکتی که علیه دشمنان داخلی و خارجی در کشور عراق شروع شد در ابتدا دارای وجهه‌های مختلفی بود اما هر چه جلوتر می‌رود به خلوصش نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه قم افزود: در مبارزات انقلاب اسلامی ایران هم عده‌ای خواستند با مردم ایران همراه شوند اما امام خمینی(ره) با درایت و آگاهی که داشتند نگذاشتند این افراد به میدان بیایند.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: خلوص نیت رمز پیروزی در مبارزات است و باید این خلوص حفظ شود و از ورود نیروهای غیر متعهد که موجب خلل در مقاومت و مانع پیروزی می‌شوند جلوگیری شود.

سعیدی افزود: دین اسلام بر اساس عقل و منطق استوار است و منطق و برهان رسول الله در کنار قاطعیت و ایستادگی در مقبل دشمنان موجب رشد اسلام شد و هر وقت خداوند اخلاص و استقامت و صداقت مبارزین را مشاهده کند نصرت خود را شامل حال آنان خواهد کرد.

وی اظهار کرد: مردم ایران با مردم عراق برادر هستند و ما افتخار می‌کنیم که در کنار مردم عراق و نیروهای حشد الشعبی هستیم و این حمایت‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdchkxnk.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما