جمعه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 48394
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام والمسلين رجبي مطرح كرد

عقب‌نشيني استكبار از مواضع خود با حضور مردم در انتخابات

قم نيوز : قم نيوز: عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: هر گاه ملت حضور در صحنه داشتند استكبار جهاني از توطئه‌ها و مواضع خود عقب‌نشيني كرده است.
حجت‌الاسلام والمسلين رجبي مطرح كرد؛ عقب‌نشيني استكبار از مواضع خود با حضور مردم در انتخابات
حجت‌الاسلام والمسلين رجبي مطرح كرد؛ عقب‌نشيني استكبار از مواضع خود با حضور مردم در انتخابات
به گزارش قم نيوز،حجت‌الاسلام والمسلین محمود رجبی امروز، با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، انقلابی و انسانی است اظهار کرد: هر ملتی باید نسبت به سرنوشت خود دخالت کند و تلاش داشته باشد تا سرنوشت خوبی برای خود رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: انقلابی به بهای خون شهیدان و فداکاری امام خمینی(ره) به دست آوردیم و نظامی را مستقر کردیم حفظ این نظام با حضور در انتخابات رقم می‌خورد. باید در نظر داشت حضور در انتخابات دشمنان را خشمگین می‌کند و هر حرکتی که استکبار جهانی را به خشم درآورد خداوند آن را می‌پسندد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه به جز شرایط کنونی انتخابات از منظر دینی، انقلابی و انسانی یک وظیفه است گفت: هر کس با حضور در انتخابات حق دارد سرنوشت خود را رقم بزند و حضور در انتخابات به این معنا است که در سرنوشت خود مداخله می‌کنیم.

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار در شرایط کنونی عنوان کرد: استکبار از طریق داعش امت اسلام را به جان یکدیگر انداخته و از نظر دشمنی‌ها و توطئه‌ها برای ملت جنگ نرم را در پیش گرفته است.

رجبی عنوان کرد: حضور هر چه باشکوه‌تر امت اسلام این پیام را می‌دهد که پس از گذشت بیش از یک ربع قرن از انقلاب ملت ایمان، اعتقاد، علاقه و عشق به نظام دارند و توطئه‌های دشمنان نتوانسته این ملت را از نظام جدا کند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی باید بداند هر جایی پای تقویت و دفاع از نظام در کار باشد امت حضور یکپارچه دارند بنابراین توطئه‌های خامی که در ذهن استکبار و ایادی آنها پرورانده می‌شود خوابی آشفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: هر گاه ملت حضور در صحنه داشتند استکبار جهانی از توطئه‌ها و مواضع خود عقب‌نشینی کرده است. حضور یکپارچه مردم در انتخابات سبب می‌شود توطئه‌های دشمنان خنثی شود بنابراین باید از موضع اقتدار در عرصه حاضر شویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkxnk.23n6wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما