شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : 30384
منبع : روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم
برای نخستین بار در استان قم؛

دوره آموزشی حفاظت در برابر اشعه آغاز به کار کرد

قم نيوز : قم نیوز: دوره آموزشی حفاظت در برابر اشعه توسط جمعیت هلال احمر استان قم با هدف ایجاد آمادگی در برابر خطرات احتمالی برگزار شد.
دوره آموزشی حفاظت در برابر اشعه آغاز به کار کرد
به گزارش قم نیوز، نخستین دوره آموزشی ضمن خدمت با موضوع «حفاظت در برابر اشعه » ویژه پرسنل جمعیت هلال احمر استان قم صبح امروز با حضور مدیران جمعیت، اداره کل پدافند غیر عامل استانداری و سازمان انرژی هسته ای آغاز به کار کرد.

در این دوره آموزشی که با حضور ۳۵ نفر از کارشناسان و مدیران جمعیت هلال احمر استان قم در حال برگزاری است، شرکت کنندگان در مدت چهار روز با مسائل امدادی مربوط به حوزه های هسته ای آشنا می شوند و اساتید این دوره نیز از مدرسین هسته ای مرکز فردو و سازمان انرژی هسته ای می باشند.

محمد گل فشان در این مراسم با اشاره به اینکه استان قم در موقعیت استراتژیک و در مجاورت مرکز هسته ای فردو قرار گرفته است، گفت: ضرروت دارد دستگاه های امداد رسان با مسائل مربوط به این حوزه آشنا شوند تا در مواقع نیاز بتوانند به خوبی خطرات احتمالی را کنترل کنند.

وی خاطرنشان کرد: انشاء الله در سال ۹۴ بعد از برگزاری این دوره تیم امداد و نجات هسته ای تشکیل شده و تجهیزات آن نیز فراهم خواهد شد تا در صورت ضرروت بتوانیم در این بخش نیز به خوبی وارد عمل شویم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchkxnx.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما