پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 50184
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاري جلسه مسوولان قم و كميته فوتسال:

مسابقه آتليه‌طهران قم با مقاومت قرچك به تعويق افتاد

قم نيوز : قم نیوز: مسابقه تيم‌هاي فوتسال آتليه‌طهران قم و مقاومت قرچك در هفته نخست از فص جديد رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور لغو و به تعويق افتاد.
مسابقه آتليه‌طهران قم با مقاومت قرچك به تعويق افتاد
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که استارت رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران از روز سه‌شنبه ششم تیر ماه زده شده اما هفته نخست این مسابقات به دلیل برخی مشکلات انسجام کافی را ندارد و بازی‌ها یکی پس از دیگری در حال لغو شدن است.

بعد از لغو دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و فرش‌آراء مشهد در روز نخست این بازی‌ها، مسابقه تیم‌های هیات قم و گیتی‌پسند اصفهان در روز دوم نیز لغو شد و اکنون علاقمندان به فوتسال در روز سوم دیدارهای هفته نخست با لغو مسابقه تیم‌های آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک روبه‌رو هستند.

دلیل لغو دو مسابقه هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم، برگزاری مسابقات بین‌المللی 2017 کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) در سالن اصلی قم یعنی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان است و دیگر سالن‌های شهر قم شرایط میزبانی از بازی‌های لیگ برتر را ندارند.

به همین دلیل در روز دوم بازی‌های این هفته مسابقه تیم‌های هیات قم و گیتی‌پسند اصفهان که قرار بود در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام برسد، با مخالفت شورای تامین شهرستان قم لغو شد، ضمن اینکه امروز مسابقه تیم‌های آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک نیز به همین دلیل به انجام نخواهد رسید.

در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه تیم‌های فوتسال آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک، با تصمیم و امضاء تمام اعضای حاضر در جلسه تصمیم بر این شد که مسابقه نمایندگان قم و قرچک نیز لغو و به زمان دیگری موکول شود و کمیته فوتسال برنامه این بازی را نیز تغییر بدهد.

در این جلسه حمید ثابت نماینده فدراسیون، کریم بهرامی رئیس هیأت فوتبال استان قم، علی مسعودی سرپرست تیم آتلیه‌طهران قم، اکبر قاسمی سرپرست تیم مقاومت قرچک، موسوی ناظر داوری و روح‌الله مقدم مسؤول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم حضور داشتند.

با توجه به نامه‌ شورای تامین شهرستان قم مبنی بر برگزاری نشدن این مسابقه در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم واقع در اتوبان امام علی (ع)، این مسابقه نیز لغو شود، در حالی که پیش از این قرار بود مصاف تیم‌های آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ پنج‌شنبه هشتم تیر ماه در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام برسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchkznm.23nv6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما