پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 25605

اعلام آمادگی اورژانس قم برای پوشش امدادی روز قدس

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: اورژانس 115 قم با به کارگیری 14 دستگاه آمبولانس و موتورلانس در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) نسبت به پوشش امدادی مراسم روز قدس اقدام می‌کند.
اعلام آمادگی اورژانس قم برای پوشش امدادی روز قدس
به گزارش قم نیوز، محمدجواد باقری اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان، برای پوشش امدادی راهپیمایی باشکوه روز قدس در صحنه حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اورژانس ۱۱۵ مانند گذشته از تمام توان و امکانات خود در پوشش امدادی این مراسم بهره خواهد برد، تصریح کرد: برای پوشش این مراسم ۱۰ دستگاه آمبولانس در مسیر راهپیمایی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) مستقر خواهند شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: با توجه به ازدحام جمعیت، چهار دستگاه موتورلانس نیز به کار گرفته خواهد شد تا امدادگران به سهولت بتوانند از میان جمعیت به بالین بیماران احتمالی برسند.

وی همچنین از استقرار تمام آمبولانس‌های پایگاه‌های شهری در میدان‌های اصلی شهر خبر داد و گفت: بدین‌سان تمام نقاط شلوغ و پرجمعیت در این روز پوشش داده خواهد شد.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود برخی حوادث مهم قم را که به‌ تازگی رخ‌ داده مورد توجه قرار داد و افزود: بر اثر وقوع حادثه‌ای در اتوبان قم تهران یک دستگاه خودرو وانت با گاردریل برخورد کرد که در این حادثه، راننده خودرو به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه حادثه‌ای با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند و برای تسهیل در امدادرسانی به پرسش‌های کارشناس این مجموعه پاسخ دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchm-ni.23nmvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما