شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 46675

بانکهای از کار افتاده و ادعای پیشتازی در تجارت الکترونیک!

بانک ملی، بانکی که هر شب یک چرت می زند
قم نيوز : قم نیوز: در حالی که بانک های کشور ادعای پیشتازی در تجارت الکترونیک را دارند و این ادعا را در تبلیغات رنگارنگ فریاد زده و مشتری را بمباران تبلیغی می کنند، مشاهدات میدانی نشان از ناتوانی این بانکها در حل مشکلات کوچک این عرصه دارد.
مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی بانک ملی ایران که از محل درآمدهای این بانک از جیب مردم قم ساخته شده است.
مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی بانک ملی ایران که از محل درآمدهای این بانک از جیب مردم قم ساخته شده است.
به گزارش قم نیوز، بانکهای ایرانی در یک مورد سرآمد همه بانکهای جهان هستند و آن مورد، ادعاست! این بانک ها که به درستی دشمنان خدا در زمین لقب گرفته اند (به جز چند بانک که خود را از صف دشمنان خدا بیرون کشیده اند) در ارائه خدمات اولیه به مشتریان ناکام هستند و سبب دردسر و ناراحتی مشتریان را فراهم می کنند.

یکی از موارد عدم ارائه خدمت در بانکها که در قم به کرات مشاهده می شود، ادعای فراوان در تجارت الکترونیک و ناتوانی در حل مشکلات کوچک است که مشاهدات میدانی خبرنگار، آن را برملا کرده است.

بانک ملی، بانکی که هر شب یک چرت می زند!
از جمله مواردی که یک بانک با آن شناخته می شود، اعتماد به ارائه دائم خدمات بانکی است. امری که سبب می شود یک مشتری، کارت آن بانک را به دیگر بانکها ترجیح بدهد و اکثر استفاده خود را از آن انجام دهد اما این مسئله در مورد بانک ملی صحت ندارد.

شاید شما هم به این مشکل برخورده باشید در ساعات پایانی شب و ابتدایی روز بعدی، کارتهای این بانک به اسم تصفیه حساب با مرکز از کار می افتد و امکان برقراری تراکنش با دستگاه های خودپرداز، عابربانکها، سیستم الکترونیک و حتی باجه های پرداخت سوخت را از دست می دهد.

یکی از شهروندان به خبرنگار ما گفت که چند روز قبل در اتوبان قم تهران، در ساعت 11 و چهل دقیقه قصد بنزین زدن داشته است اما کارت بانک ملی به هیچ وجه کار نکرده است و تنها با اعتماد متصدی پمپ بنزین، توانسته از بانکی دیگر به وسیله همراه بانک، پول به کار وی بریزد و هزینه انتقال را نیز به ناچار بدهد!

در واقع این بانک در ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد، یک چرت کوتاه می زند و سیستم هایش از خدمات رسانی معذور هستند این در حالی است که بانک های دیگر، علی رغم حجم بالای تراکنش مالی، این فرصت را نیاز ندارند و احتمالا قدیمی بودن سیستم بانک ملی، جوابگوی این کار نیست که تصفیه مطالبات را در طول روز هم انجام دهد!

لزوم رسیدگی جدی به وضع بانک های کشور به ویژه بانک های دولتی مانند بانک ملی از سوی مجلس محترم شورای اسلامی و سایر نهادهای نظارتی، امری نیست که بر کسی پوشیده باشد و ما نیز در راستای وظیفه رسانه ای خود، در روزهای آینده، پاره ای دیگر از مشکلات به وجود آمده توسط دشمنان خدا در زمین را منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdchm-nk.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما