شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 45685
منبع : اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم

سياهپوش كردن شهر قم در پي شهادت آتش‌نشانان غيور پلاسكو

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم گفت:‌ مناطق هشت‌گانه شهر قم به مناسبت حادثه پلاسكو و اعلام همدردي با خانواده‌هاي شهداي اين حادثه سياه‌پوش شد.
سياهپوش كردن شهر قم در پي شهادت آتش‌نشانان غيور پلاسكو
به گزارش قم نیوز، محسن ميرهادي با اشاره به حادثه پلاسكو و شهادت آتش‌نشانان و هموطنان، اظهار كرد: شهادت تعدادي از آتش‌نشانان سبب ناراحتي عموم مردم شد و شهرداري قم نيز خود را در اين غم شريك مي‌داند و ابراز همدردي با خويشاوندان جان باختگان اين حادثه دارد.

وي خاطرنشان كرد: آتش‌نشانان در اين حادثه غيرت و ايثار خود را به نمايش گذاشتند و نشان دادند، در مواقع بحران در صف نخست كاهش آسيب‌ها و بلايا قرار دارند.

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم ادامه داد: با وجود ارائه خدمات مطلوب از سوي آتش‌نشاني تهران، به دليل ريزش ساختمان پلاسكو تعدادي از همكاران آتش‌نشان مصدوم و تعدادي نيز در زير آوار ماندند.

وي با اشاره به اعلام عزاي عمومي در تاريخ دوم بهمن سال جاري از سوي هيأت دولت، گفت: به منظور بزرگداشت شهادت آتش‌نشانان غيور و فداكار سانحه دردناك و تأسف‌بار مجتمع تجاري پلاسكو سطح مناطق هشت‌گانه شهر قم سياهپوش شد.

ميرهادي خاطرنشان كرد: پرچم‌هاي سياه در سطح مناطق شهرداري قم نصب شد و تمام ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني سياهپوش شده‌اند.

وي عنوان كرد: در همين راستا شهرداري قم مصيبت وارده را به خانواده‌هاي معظم اين افراد تسليت و براي آنها صبر و شكيبايي را از خداوند مسئلت دارد.

مديركل نظارت و هماهنگي امور خدمات شهري شهرداري قم با اشاره به اعلام آمادگي شهرداري براي اعزام نيروهاي آتش‌نشاني شهرداري قم به تهران، گفت: نيروهاي مديريت بحران و آتش‌نشاني شهرداري قم در آماده‌باش كامل هستند تا در صورت نياز نسبت به اعزام آنها اقدام شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchm-nk.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما