سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : 26875

سفیر گفتمان، نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال سفیر گفتمان قم، نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور شد و در دور نخست این رقابت در خارج از خانه به میدان می‌رود.
سفیر گفتمان، نماینده قم در جام حذفی فوتبال کشور شد
به گزارش قم نیوز، فدراسیون فوتبال برنامه دور نخست رقابت‌های فوتبال جام حذفی کشور گرامیداشت آزادی خرمشهر را اعلام کرده است و بر اساس، برنامه یکی از نمایندگان قم ار مرحله نخست و دیگر نماینده قم از مرحله پنجم وارد گردونه جام حذفی می‌شود.

پس از مشخص شدن حضور تیم فوتبال صبای قم در مرحله پنجم جام حذفی، تیم فوتبال سفیر گفتمان قم نیز به عنوان دومین نماینده فوتبال قم در مرحله نخست جام حذفی حضور پیدا می‌کند.

حریف تیم سفیر گفتمان در دور نخست، تیم شاهین بندر گز است که به عنوان قهرمان فوتبال جام حذفی استان گلستان وارد جام حذفی شده و قرار است روز دوشنبه ۱۰ شهریور در ورزشگاه امام رضا (ع) بندر گز از سفیر گفتمان قم پذیرایی کند.

برنده این مسابقه که به شکل تک بازی برگزار می‌شود، حریف تیم قهرمان استان خراسان شمالی در مرحله دوم می‌شود و برنده آن مسابقه در مرحله سوم با تیم صنعت نفت نوین آبادان مسابقه می‌دهد.

در مسابقات جام حذفی کشور تیم‌های قهرمان جام حذفی استان‌های مختلف کشور به همراه تیم‌های لیگ‌های کشور حضور پیدا می‌کنند اما با توجه به عدم برگزاری مسابقات جام حذفی فوتبال قم در سال ۹۲، تیم نایب قهرمان لیگ بر‌تر فوتبال استان قم در سال گذشته به عنوان نماینده قم در جام حذفی حاضر است.

سفیر گفتمان سال گذشته در مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال قم پس از تیم فوتبال آبادگران و بالا‌تر از تیم‌های اتحاد و هما مقام نایب قهرمانی لیگ بر‌تر فوتبال قم را به دست آورد و برای نخستین بار نماینده قم در جام حذفی کشور شد.

سال گذشته نماینده فوتبال قم در جام حذفی تیم اتحاد قم بود که در مرحله نخست در رباط کریم، حریف خود را حذف کرد اما در مرحله دوم در دیداری خانگی در وقت اضافه برابر تیم پیروزی گرمسار شکست خورد و از راهیابی به مرحله سوم باز ماند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdchm6ni.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما