يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 48835
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 18 تا 22 خرداد ماه انجام مي‌شود

رقابت ملي‌پوشان بسكتبال با ويلچر قم با 5 قدرت جهاني

قم نيوز : قم نیوز: بسكتباليست‌هاي معلول استان قم در تركيب تيم ملي جوانان ايران برابر پنج تيم مطرح و مدعي مسابقات 2017 قهرماني جهان به ميدان مي‌روند.
رقابت ملي‌پوشان بسكتبال با ويلچر قم با 5 قدرت جهاني
به گزارش قم نیوز، بعد از پایان رقابت‌های فصل 1395 لیگ‌های بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور دو تن از بازیکنان دو نماینده استان قم در این مسابقات به دنبال درخشش در ترکیب تیم‌های باشگاهی خود به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوانان ایران دعوت شدند.

این بازیکنان رضا عیوضی و پیمان میزان هستند که در فصل 1394 لیگ دسته دوم بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در ترکیب تیم باشگاهی ایثار قم با یکدیگر هم‌بازی بودند و با این تیم موفق به شکست رقبا و کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی لیگ ایران شدند.

اما در سال قبل این دو بازیکن در ترکیب دو تیم باشگاهی به میدان رفتند، رضا عیوضی در همان دسته دوم مسابقات بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های ایران عضو تیم اتحاد قم بود ولی پیمان میزبان در ترکیب تیم ایثار به لیگ برتر آمد و با این تیم رتبه چهارم را به دست آورد.

میزان و عیوضی بهمن ماه سال 1395 در ترکیب تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر ایران راهی رقابت‌های 2017 قهرمانی آسیا و انتخابی پیکارهای جهانی این رشته در کشور تایلند شدند و با درخشش در کنار دیگر جوانان عضو تیم ملی، مقام نخست قاره کهن را جشن گرفتند تا علاوه بر قهرمانی به مسابقات جهانی نیز راه یابند.

بعد از این رقابت‌ها اکنون نوبت به اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران به رقابت‌های جهانی 2017 رسیده است، پیکارهایی که از روز هجدهم خرداد ماه به میزبانی کشور کانادا برگزار می‌شود و به همین منظور اردوی پایانی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال از امروز آغاز می‌شود.

این مرحله چهارم و پایانی اردوی آماده‌سازی تیم بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران برای حضور در مسابقات جهانی است که در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می‌شود و مجموعا تعداد 12 بازیکن با تشخیص کادر فنی تیم ملی در این رقابت‌ها حضور دارند.

برنامه رقابت‌های تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران نیز مشخص شده و دو ملی‌پوش اعزامی از باشگاه‌های بسکتبال با ویلچر قم به ترتیب 18 خرداد ماه با تیم ملی استرالیا، 19 خرداد با ترکیه، 20 خرداد با کانادا، 21 خرداد با برزیل و 22 خرداد با ایتالیا دیدار می‌کنند و چنانچه به مرحله بعد برسند، تیم‌ها روز سه‌شنبه 23 خرداد استراحت خواهند داشت تا آماده مرحله دوم مسابقات از روز چهارشنبه 24 خرداد ماه شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchm6nk.23n6xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما