چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 33895

نماینده آیت‌الله سیستانی از مرکز اسلامی هامبورگ بازدید کرد

قم نيوز : قم نگار: حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی ضمن حضور در مرکز اسلامی هامبورگ و دیدار با آیت‌الله رمضانی مدیر این مرکز اسلامی از نزدیک با فعّالیت‌های مسجد امام علی (ع) هامبورگ آشنا شد.
نماینده آیت‌الله سیستانی از مرکز اسلامی هامبورگ بازدید کرد
به گزارش قم نگار: نماینده آیت‌الله سیستانی در قم ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز اسلامی، مسجد امام علی (ع) گفت‌وگوهای صمیمی را با مسئولان برخی از بخش‌ها در رابطه با فعالیت‌های سالانه مرکز، برنامه‌های مذهبی، چاپ کتب، نشریات اسلامی و نیز برنامه‌های دیالوگ با سایر ادیان و مذاهب داشت.

شهرستانی با حضور در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه هامبورگ دیدار و گفت‌وگویی صمیمانه را با آن‌ها داشت.

در این جلسه حجت‌الاسلام ترابی مسئول آکادمی اسلامی آلمان و حوزه علمیه هامبورگ توضیحاتی را در رابطه با سیر فعالیت‌های حوزه از بدو افتتاح و نیز برنامه‌های آن در سال تحصیلی جدید ارائه کرد.

نماینده آیت‌الله سیستانی همچنین بعد از نماز مغرب و عشا جلسه دیدار و گفت‌و‌گویی را با جمعی از شیعیان مقیم هامبورگ از ملیت های مختلف داشت.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی همچنین با حضور در جلسه هیئت مدیره اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ‌های شیعه، ضمن ابراز خرسندی از فعّالیت‌های این اتحادیه از آن به عنوان یک ظرفیت بسیار مناسب برای حل مشکلات شیعیان اروپا و نیز تجمّع و تبادل نظر روحانیون شیعه مقیم اروپا یاد کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchm6nx.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما