يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 38205
منبع : خبرگزاری ايرنا

مصرف دو میلیارد و 378 میلیون متر مكعب گاز طی سال گذشته در استان قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شركت گاز استان قم گفت: در سال 94 بیش از دو میلیارد و 378 میلیون متر مكعب گاز در بخش های مختلف در سطح استان مصرف شده است.
مصرف دو میلیارد و 378 میلیون متر مكعب گاز طی سال گذشته در استان قم
به گزارش قم نیوز، غلامرضا فرجی عصر یكشنبه در گفت و گویی افزود: حجم گازمصرفی طی سال 94 در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاه در قم در مقایسه با سال 93، حدود یك درصد كاهش یافته است.

وی با اشاره به مصرف بیش از 692 میلیون مترمكعب گاز در بخش خانگی گفت: برغم افزایش 16 هزار و 500 مشترك به آمار مشتركین و مصرف كنندگان گاز در استان، افزون بر چهار درصد كاهش مصرف را در این بخش داشته ایم كه همكاری و اعمال مدیریت مشتركان در نحوه استفاده از این نعمت الهی، منجر به كاهش مصرف گردید.

وی بخشی از این حجم گاز مصرفی را مربوط به نیروگاه تولید برق و سیكل تركیبی قم به میزان 904 میلیون متر مكعب در سال گذشته عنوان كرد و افزود: مصرف گاز نیروگاه در مقایسه با سال 93 حدود 5.7 درصد كاهش داشته كه این امربه دلیل محدودیت های اعمال شده در برخی از روزهای سرد سال بوده است.

فرجی با بیان اینكه میزان مصرف گاز توسط 37 جایگاه سوخت C.N.G در سطح استان حدود 168 میلیون متر مكعب بوده است تصریح كرد: واحدهای صنعتی و مشتركین عمده هم بیش از 360 میلیون متر مكعب گاز در سال 94 مصرف نموده اند كه نسبت به سال 93 حدود پنج درصد كاهش را نشان می دهد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchminx.23n6vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما