پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 14265
یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه تاکید کرد:

حضور چشمگیر ملت در انتخابات ۲۴ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه در قم گفت: حضور گسترده و چشمگیر ملت در انتخابات، باعث ناراحتی دشمنان می شود.
حضور چشمگیر ملت در انتخابات ۲۴ خرداد
به گزارش قم نیوز، آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی با اشاره به اینکه مردم ایران با وفا‌ترین مردم جهان هستند و هیچ زمانی تحت هیچ عنوانی مردم وفای خود را کنار نمی گذارند، اظهار کرد: مردم با توجه به شهیدانی که در راه مقدس انقلاب دادند و با توجه به وجود جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و از طرفی اظهار ارادتی که به رهبری و امام راحل دارند و خواهند داشت، با دید باز در این انتخابات شرکت خواهند کرد.
 
وی  افزود: مردم مسلمان ایران، پایبند به اسلامیت خود هستند و همچنین دنباله رو راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند و وفای خود را از این طریق نشان می دهند.
 
تولیت سابق آستان کریمه اهل بیت (س) تصریح کرد: پیش بینی من این است که حضور ملت بسیار چشم گیر خواهد بود و امیدوارم از این شور و شوقی که در آن‌ها به وجود آمده است، به درستی استفاده کنند.
 
مسعودی خمینی با تاکید بر اینکه به قول مقام معظم رهبری هر رأی یک تیری است بر چشم دشمنان گفت: حضور گسترده ملت باعث اوقات تلخی دشمنان خواهد شد و هرچه این حضور کمتر باشد دشمن خوشحال‌تر می‌شوند و ملت شریف ایران با آمدن به پای صندوق‌های رأی و انداختن آراء خود در صندوق‌های رأی، دشمن را مأیوس می کنند.
 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد:‌‌ همان طورکه در اظهارات نامزد‌های شکست خورده پس از نتایج رأی گیری معمول است، آن‌ها باید پایبند به قانون باشند و به عقیده من اگر دل خوری هم در دل داشته باشند بروز نمی دهند و  طبق قانون پیش می روند.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdchminz.23nk-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما