پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب : 29485
منبع : ستاد خبری تسهیلات زائران نوروزی
استاندار قم:

همه دستگاه‌ها با قدرت کار خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را آغاز کنند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: همه دستگاه‌ها در روزهای پایانی سال با قدرت و هم‌‌افزایی کار خدمت‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی را آغاز کنند.
همه دستگاه‌ها با قدرت کار خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی را آغاز کنند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در آیین آغاز به کار ستاد تسهیلات زایران استان در فرمانداری قم اظهار داشت: کمیته‌های ده‌گانه ستاد و مدیران استانی با همدلی و هماهنگی تمهیدات لازم را برای میزبانی از مسافران را مهیا کنند.

وی افزود: حجم زیاد مسافران و زائران در هسته مرکزی شهر، حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابند بنا بر این باید در این نقاط با ارائه راهکاری بهتر و مدیریتی کارآمد زمینه رفاه و آسایش مردم فراهم شود.

استاندار قم با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان کمیته‌های ده‌گانه ستاد تسهیلات زائران استان قم به صورت آماده باش هستند گفت: این ستاد به مسئولیت یونس عالی‌پور تشکیل شده است و کمیته‌ها با رفع کمبود امکانات برای خدمت‌رسانی به مسافران و زائران فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در صورتی که همه دستگاه‌ها بر اساس وظایفی که بر عهده دارند خدمات ارائه کنند شاهد پذیرایی مطلوب از مسافران و زائران و جلب رضایت آنان خواهیم بود.

صالحی‌منش با بیان اینکه در بخش اسکان زائران مشکلی وجود ندارد گفت: اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قم و شهرداری با اختصاص امکانات رفاهی اسکان به زائران و مسافران برنامه‌ریزی‌های لازم را در این عرصه انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: مساجد و حسینیه‌ها در استان قم پذیرای مسافران و زائران برای ویژه برنامه‌های عبادی و دینی است تا از این مکان‌ها استفاده‌های بهینه صورت گیرد.

ستاد تسهیلات زائران در استان قم از ۲۷ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه در فرمانداری قم مستقر است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchmkni.23nw6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما