چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 12465
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

اسکان نامناسب مسافران نوروزی ناهنجاری می‌آفریند

قم نيوز : قم نیوز: جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: اسکان نامناسب مسافران نوروزی در اطراف حرم و هسته مرکزی شهر زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.
اسکان نامناسب مسافران نوروزی ناهنجاری می‌آفریند
به گزارش قم نیوز، محمدرضا میرحیدری امروز در کارگروه زنان و خانواده که در دفتر معاون سیاسی امنیتی استاندار قم برگزار شد اظهار کرد: در ایام نوروز در استان قم به دلیل حضور گسترده مسافران نوروزی شرایط بسیار ویژ‌ه‌ای را شاهد هستیم که این مسئولیت ما را بیش از پیش سنگین می‌کند.

وی افزود: اسکان نامناسب زائران در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و بخش مرکزی شهر موجب ناهنجاری اجتماعی در این استان می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم تاکید کرد: برای برطرف شدن این مشکل باید راهکار مناسبی برای تمرکز زدایی مسافران نوروزی از اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) اندیشید.

وی با بیان اینکه در شهرهای بزرگی مانند اصفهان و مشهد شهرداری توانسته است با نظارت دقیق اسکان مسافران را ساماندهی کند گفت: در صورتی که شهرداری قم نیز مدیریت نظارت بر اسکان نوروزی را در دستور کار داشته باشد بخشی از مشکلات و ناهنجاری‌ها برطرف می‌شود.

میرحیدری بیان داشت: در صورتی که زائران و مسافران در کمپ‌های مورد نظارت شهرداری ساکن شوند نظارت و رسیدگی به مشکلات و نیازهای آنان نیز با سهولت بیشتری انجام می‌شود.

انتهای پیام/119/
https://qomnews.ir/vdchmknz.23ni-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما