دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 25515

هافبک فولاد خوزستان به صبای قم ملحق شد

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در آستانه پایان نقل و انتقالات پیش فصل به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.
هافبک فولاد خوزستان به صبای قم ملحق شد
به گزارش قم نیوز، ایوب کلانتری بازیکن ۲۴ ساله تیم فولاد خوزستان پس از دو فصل حضور در ترکیب تیم فولاد خوزستان این تیم را ترک کرد تا با پیراهن سپید و مشکی صبا در لیگ چهاردهم به میدان برود.

کلانتری که دوران فوتبال خود را با تیم مرصاد شیراز آغاز کرد در سال ۸۹ به فجر سپاسی شیراز پیوست و در ۲ فصل حضور خود در فجر سپاسی در ۴۴ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۵ گل به ثمر رساند.

وی ۲ فصل پیش فجر سپاسی را به مقصد فولاد خوزستان ترک کرد و در فصل ۹۲-۹۱ با پیراهن فولاد خوزستان در ۲۴ بازی شرکت کرد و آمار مطلوب ۴ گل و ۲ پاس گل را از خود بر جای گذاشت در حالی در ۵ بازی به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته بود.

کلانتری فصل گذشته و در دوران حضور حسین فرکی در نیمکت فولاد، در ۲۰ مسابقه لیگ بر‌تر با پیراهن فولاد شرکت کرد در حالی که این بار، ۸ بازی را به عنوان بازیکن اصلی و ۱۲ بازی به عنوان بازیکن جانشین در میدان حاضر شده بود و در این فصل، ۲ پاس گل در دیدار برابر داماش و سایپا در نیم فصل نخست به هم تیمی‌های خود داد.

وی در شرایطی به ترکیب صبا اضافه می‌شود که صبا در میانه میدان خود خیال آسوده‌ای ندارد و به نظر می‌رسد حضور کلانتری، می‌تواند تا حدودی نگرانی‌های فنی مرفاوی را حداقل در میانه میدان رفع کند.

بازیکن شماره ۲۰ سابق فولاد به زودی با حضور در هیئت فوتبال استان قم قراردادش را به طور رسمی با تیم فوتبال صبا امضا و ثبت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmmni.23nmzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما