جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 40545
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم
طی سه ماهه نخست سال جاری؛

حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی قم ۱۰۰ درصد افزایش یافت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از افزایش ۱۰۰ درصدی حضور سرمایه گذاران و متقاضیان استقرار در شهرک‌های صنعتی استان قم طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.
حضور سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی قم ۱۰۰ درصد افزایش یافت
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی نژاد در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شکوهیه اظهار داشت: خوشبختانه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قم با توجه به شرایط منحصر به فرد و ایده آل خود همواره مورد توجه و استقبال سرمایه گذاران بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی قم بیان داشت: این شرکت طی سالیان گذشته با اقدامات عمرانی و خدماتی خود کوشیده است تا با کمترین امکانات و اعتبارات بیشترین حجم تأمین زیرساختی را ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم وضعیت موجود را مورد تأیید و ایده آل این شرکت ندانست و توضیح داد: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته ولی معتقدیم نیازهای واحدهای صنعتی بیش از توان مالی و اعتباری این شرکت است و برای تأمین زیرساخت شهرک‌های صنعتی نیازمند حمایت سایر دستگاه‌های استان هستیم.

وی در ادامه به توجه و استقبال سرمایه‌گذاران و متقاضیان برای حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست سال جاری ۲۰ قرارداد توسط سرمایه گذاران با این شرکت منعقد شده است که بیشترین این قراردادها برای حضور در نواحی صنعتی قم بوده است.

طیبی نژاد توضیح داد: در مدت مشابه سال قبل این رقم ۱۱ واحد صنعتی بود که شاهد رشد ۱۰۰ درصدی آن در سال ۹۵ هستیم.

وی با تأکید و یادآوری مجدد به ظرفیت‌های استان قم در بخش جذب سرمایه گذاری صنعتی، از تمام دستگاه‌ها و دلسوزان استان خواست تا با حمایت‌های خود از شرکت شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی و صنایع کوچک و متوسط، اجازه ندهند این فرصت بدست آمده و اعتماد بخش خصوصی برای حضور در استان قم از بین برود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchmmnk.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما