يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 36595
مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم:

مهلت نقل و انتقالات لیگ‌های فوتسال قم 14 بهمن پایان می‌یابد

قم نيوز : قم نیوز: مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از پایان مهلت نقل و انتقال بازیکن در لیگ‌های فوتسال تا پایان روز چهاردهم بهمن ماه خبر داد.
مهلت نقل و انتقالات لیگ‌های فوتسال قم 14 بهمن پایان می‌یابد
به گزارش قم نیوز، رضا بمانی اظهار کرد: هدف ما برگزاری باکیفیت رقابت‌های لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم است و در این راه تمام توان خود را به اتفاق دوستانی که در امر برگزاری بازی‌ها این کمیته را یاری می‌کنند، به کار خواهیم گرفت.

وی در ادامه به مدت زمان در نظر گرفته شده برای ثبت قراردادهای جدید بازیکنان شاغل در لیگ‌های دسته‌های اول و دوم فوتسال باشگاه‌های قم اشاره و بیان کرد: تمامی تیم‌ها موظفند در زمان پیش‌بینی شده، بازیکنان مد نظر خود را در لیست نقل و انتقال قرار دهند.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: تمام تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ‌های دسته‌های اول و دوم فوتسال باشگاه‌های قم برای ثبت قرارداد بازیکنان مورد نظر خود و افزودن نام آنها به آلبوم تیم خود تا روز چهاردهم بهمن ماه فرصت دارند.

وی با تاکید بر اینکه بعد از این مهلت به هیچ عنوان قراردادی در این کمیته ثبت نمی‌شود، ابراز کرد: تیم‌هایی که بازیکنان مد نظر خود را تا پایان وقت روز چهاردهم بهمن ماه به آلبوم لیگ امسال اضافه نکنند مجاز به استفاده از آن بازیکن نخواهند بود.

بمانی در ادامه با اشاره به ایجاد تغییرات در برنامه بازی‌های لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم در هفته جاری، عنوان کرد: با توجه به برگزاری پیکارهای ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در قم بازی‌های لیگ فوتسال استان قم به هفته آینده موکول شده است.

وی تصریح کرد: باز‌ی‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های قم در تمام دسته‌ها را به میزبانی سالن دوهزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌کنیم و به دلیل اینکه این سالن این هفته درگیر رقابت‌های ووشو قهرمانی ایران است، دیدار‌های لیگ‌های دسته‌های اول و دوم باشگاهی هفته آینده برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از مشخص شدن اسامی محرومان هفته‌های هفتم لیگ دسته اول و هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های قم نیز خبر داد و افزود: جواد اشعری از تیم خادم الحسین (ع) و حسین فتح‌زاده از تیم پاس به دلیل محرومیت اجازه همراهی تیم‌های خود را ندارند.

وی یادآور شد: همچنین محمود سعادتمند و محسن رحیمی از تیم آرش، محمد کاظمی از تیم شهرداری، محمد شنوفی از تیم بقیه‌الله، صادق صبوحی از تیم نبرد، شهاب بشری از تیم ارم‌کیش، امیر صفرپور از تیم آتیه‌سازان، محمدجواد جواهری، صابر امین‌پور و محمد‌رضا نوبخت از تیم الوند دیگر محرومان این هفته هستند.

بمانی در ادامه با بیان اینکه زمان برگزاری دیدارهای هفته پنجم لیگ فوتسال رده سنی نونهالان باشگاه‌های قم نیز تغییر کرده است، عنوان کرد: برگزاری منظم بازی‌های لیگ در استان، زمینه معرفی استعدادهای این رشته ورزشی را به عنوان پشتوانه‌های نمایندگان قم در لیگ‌های کشور معرفی کرده است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchmmnx.23n-wdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما