قم نيوز : قم نیوز: تماشاگران قمی برای حمایت از تیم فوتسال ماهان تندیس قم در دیداری حساس از نیمه نهایی جام حذفی فوتسال کشور برابر شهرداری تبریز به تهران منتقل می‌شوند.
تماشاگران قمی برای بازی‌های جام حذفی به تهران منتقل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، بازی‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور چهار تیم در مرحله نیمه نهایی به پایان خود نزدیک شده است و تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه در نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا یک روز بعد دیدار نهایی به انجام برسد.

بدین ترتیب جدال بیش از ۵۰ تیم شرکت‌کننده و مدعی برای تصاحب عنوان قهرمانی رقابت‌های نخستین دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور طی هفت مرحله به طول انجامید و تیم‌های حاضر در این جام برای رسیدن به قهرمانی در مجموع پنج بازی را پشت سر می‌گذارند.

تیم‌های شهرداری تبریز و ماهان تندیس قم ۲ تیم از جمع تیم‌های حاضر در این دوره جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور هستند که در رقابت‌های لیگ پانزدهم ۲ بار با یکدیگر روبه‌رو شده‌اند اما هر ۲ بار تیم شهرداری تبریز بر ماهان تندیس قم غلبه کرده است.

برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال در نحوه برگزاری مسابقات امسال رقابت‌های جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور به نحوی بوده است که بازی‌ها تا پیش از آغاز سال جدید به پایان برسد و بعد از آن تیم ملی فوتسال کشورمان با خیال آسوده آماده حضور در اردوهای آماده‌سازی شود.

جام حذفی فوتسال باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال ۲۶ و ۲۷ اسفند‌ماه رسماً تمام خواهد شد و در رقابت تیم‌های ماهان تندیس قم، میثاق تهران، تاسیسات دریایی تهران و شهرداری تبریز یک تیم قهرمان می‌شود.

در این میان تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و شهرداری تبریز که لیگ برتر را با کسب مکان‌های ششم و هشتم جدول رده‌بندی جام حذفی تمام کردند از ساعت ۱۶ دوشنبه ۲۶ اسفندماه در نیمه نهایی جام حذفی فوتسال به میزبانی تالار فدراسیون هندبال به مصاف یکدیگر می‌روند دیداری که کاملاً حساس است و پیروزی در آن تیم برنده را به فینال جام حذفی می‌برد.

به همین خاطر مسئولان باشگاه ماهان تندیس قم در نظر دارند روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه تماشاگران قمی را برای حمایت از این تیم به تهران منتقل کنند بر همین اساس اتوبوس‌های حامل تماشاگران طرفدار تیم ماهان تندیس از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به سمت تهران حرکت می‌کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmqni.23nvkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما