قم نيوز : قم نیوز: آیت الله جوادی آملی گفت: مجلس شورای اسلامی باید قوانینی را به تصویب برساند که دیگر اختلاس ۳ هزار میلیاردی و بابک زنجانی از دل این نظام بیرون نیاید.
اختلاس ۳ هزار میلیاردی و بابک زنجانی دیگر نباید از دل این نظام بیرون بیاید
به گزارش قم نیوز، آیت الله جوادی آملی پیش از ظهر امروز در دیدار با محمد رضا باهنر با اشاره به اینکه امیدواریم دولت بتواند در مدیریت مملکت درست عمل کند اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران توانست جریانی جدید را در انقلاب اسلامی و جهان ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ جهانی اول و دوم ملت ایران همواره نوکر غرب بوده است تصریح کرد: کودتای ننگین ۲۸ مرداد سندی محکم بر جنایات دولت‌های غربی است و در‌‌ همان زمان مردم شعار‌های مرگ بر شاه را در سراسر کشور سر می‌دانند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه امام (ره) توانست صحنه‌ای جدید را در فضای بین المللی ایجاد کند خاطر نشان کرد: دوران اینکه ما برده غربی‌ها بودیم به پایان رسیده است و اکنون با انقلاب اسلامی می‌توانیم در عرصه‌های بین المللی حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته باشیم.

آیت الله جوادی آملی با پرچم یا زهرا در مقابل رژیم بعث عراق ایستادگی کردیم عنوان کرد: غرب در آن زمان می‌گفت حجاب را برداریم و ما می‌گفتیم چشم و می‌توان گفت پرچم سه رنگ نتوانست اسلام را حفظ کند بلکه انقلاب اسلامی توانست این دین اسلام را احیا کند.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در دفاع مقدس جوانان این مرز بوم از خاک ایران اسلامی دفاع کردند خاطر نشان کرد: عنصر اصلی ما به شرف و ملیت ما وابسته است و کسی حق ندارد با این موضوعات ما بازی کند.

وی با اشاره به اینکه اختلاس ۳ هزار میلیاردی و بابک زنجانی نباید از دل این نظام بیرون بیاید تصریح کرد: باید با جان و دل این موضوعات را درک کنیم و مجلس نیز مصوبات درستی در این زمینه داشته باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: با مرگ انسان نمی‌می‌رد بلکه با انسان مرگ را می‌میراند و این موضوع بسیار مهمی است که باید مد نظر مسئولان نظام اسلامی قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید انسان به آخرت و پس از دنیا خود نیز فکر کند افزود: بر همین اساس یک موجود ابدی، حرف‌های ابدی نیز می‌زند و باید مسئولان در همین مسیر حرکت کنند.

مرجع عالی قدر جهان تشیع تصریح کرد: ما باید بتوانیم از دستاوردهای انرژی هسته‌ای خود دفاع کنیم و ما باید بتوانیم در این نظام اسلامی تمامی نیازهای جامعه خود را برطرف کنیم و اگر مشکلی هنوز در این سال‌ها وجود دارد از کوتاهی مسئولان در سال‌ها گذشته بوده است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: نظام اسلامی به هیچ وجه نتوانسته است مزدور را تربیت کند، ما نمی‌خواهیم با اطعام از مردم نظام اسلامی پذیرایی کنیم بلکه می‌خواهیم از مردم با اکرام و احترام پذیرایی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ااقتصاد مقاومتی بدون انقلاب اقتصادی انجام نمی‌شود خاطر نشان کرد: مگر می‌شود کارخانه‌های ما تعطیل شود انگاه ما بخواهیم اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.

آیت الله جوادی آملی با اشاره به اینکه اول باید فرهنگ کشور درست شود تاکید کرد: تنها در صورتی که فرهنگ درست شود اقتصاد مملکت نیز درست می‌شود و برای تحقق اقتصاد مقاومتی نیاز به انقلاب فرهنگی هم داریم.

این مرجع تقلید جهان تشیع گفت: جامعه فقیر باید مورد بررسی مسئولان قرار بگیرد و تنها در این صورت است که ما در زمینه‌های اقتصادی می‌توانیم موفق عمل کنیم و این موضوعی است که در آیات قرآن نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ملتی که جیبش خالی است نمی‌تواند اقتصاد مقاومتی را محقق کند تصریح کرد: فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و تا زمانی که ملتی دچار این موضوعات باشد نمی‌تواند به درستی در مسیر پیشرفت حرکت کند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند درست اما اگر نتوانیم شرایط اقتصادی خوبی را برای کشور مهیا کنیم مردم از ما دور می‌شوند و حتی اخلاقیات را زیر پا می‌گذارند و در آن زمان هم کشورهای غربی و مزدور می‌توانند به راحتی به کشور ما تجاوز کنند.

این مرجع تقلید افزود: ما جنگل‌های بسیار فراوانی و منابع طبیعی بسیار زیادی را در اختیار داریم که متاسفانه در این سال‌ها این منابع استفاده نکرده‌ایم.

آیت الله جوادی آملی گفت: اختلاف حزب‌های مختلف در جامعه اسلامی سبب فروپاشی نظام اسلامی می‌شود و باید احزاب سیاسی در کشور از مجادلات سیاسی پرهیز کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: باید در تمامی فعالیت‌های سیاسی خود خدا را مدنظر قرار دهیم و یکی از مشکلات اصلی که ما هنوز نتوانسته‌ایم پیشرفت‌های بسیار خوبی را بدست بیاوریم این است که به مجادلات سیاسی پرداخته‌ایم و متاسفانه اکنون شاهد آمار بسیار زیادی از مشکلات در بین مردم است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه امیدواریم بهترین شکوفایی در بین نظام اسلامی ایجاد شود تصریح کرد: باید مسئولان به دو حوزه فرهنگ و اقتصاد در این سال‌ها توجه کنند تا نظام پیشرفت کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmvni.23niwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما