قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تامین اجتماعی استان قم از اتصال سامانه متمرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی قم به مرکز CRM سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد.
به گزارش قم نیوز، سید مجتبی موسوی اظهار کرد: مراکز مشاوره سازمان تامین اجتماعی به عنوان رابطین بیمه شدگان، مستمری بگیران و مخاطبین سازمان از دهه ٨٠ در شعب و اداره کل تامین اجتماعی استان قم مستقر بوده و اطلاع رسانی و هدایت مراجعین حضوری به واحدهای صف و ستاد را به عهده داشتهاند.
وی ادامه داد: مرکز تلفن گویا با شماره ١٤٢ در دهه ٨٠ و تبدیل به شماره ١٤٢٠ در دهه ٩٠ وظیفه اطلاع رسانی وپاسخگویی به مخاطبین و تماس گیرندگان را عهده دار بوده است. این واحدها ضمن اطلاع رسانی و پاسخگویی در بسترسازی فرهنگی اجتماعی مناسب فرآیندهای اجرایی نیز همکاری دارند.
موسوی تصریح کرد: بهطور میانگین ماهیانه حدود هزار مراجعه حضوری یا تماس تلفنی توسط همکاران مشاوره شعب و اداره کل تامین اجتماعی استان قم پاسخگویی و رسیدگی میشود.
مدیرکل تامین اجتماعی قم اضافه کرد: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، سازمان تامین اجتماعی به عنوان نهاد پاسخگو و به منظور تامین مسیر مناسب رسیدگی به شکایات و اطلاع رسانی مناسب مخاطبین و مراجعین محترم فاز اول مرکز ارتباطات مردمی سازمان CRM را در مرداد سال ٩٥ افتتاح کرده است.
وی اظهار کرد: در فاز دوم اجرای طرح و در آخرین روز از هفته تامین اجتماعی اتصال سامانه متمرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی قم به مرکز CRM سازمان تامین اجتماعی کشور انجام شد.
موسوی خاطرنشان کرد: از امروز تمام بیمه شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان و عمومی مردم استان قم میتوانند بدون اخذ پیش شماره و فقط با شماره گیری تلفن ١٤٢٠ مستقیماً به مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مستقر در ستاد مرکزی متصل شوند.
من برای بیمه بیکاری اقدام کردم همه کارهاش شده تامین اجتماعی میگه ۱روز کم هست ازبک سال
گفتم صاحبکارم نریخته من چکارکنم
کمکم کنید بقران مادرم سرطان سینه داره هرماه ۱۵۰۰۰۰۰خرجش است مدارک همه چیز موجوداست