يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 30005
شورای شهر امروز بررسی می‌کند

کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های درون شهری گران می‌شود؟

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مهمترین لوایح امروز مربوط به لایحه اخذ مجوز افزایش کرایه اتوبوس ها و مینی بوس های ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری است که توسط عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا مطرح خواهد شد و باید منتظر تصمیم شورا در این خصوص باشیم.
کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های درون شهری گران می‌شود؟
به گزارش قم نیوز، در یک صد و بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که هم اکنون در حال برگزاری در سالن جلسات این شورا است لوایح زیادی مطرح خواهد شد.

یکی از مهمترین لوایح امروز مربوط به لایحه اخذ مجوز افزایش کرایه اتوبوس ها و مینی بوس های ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری است که توسط عباس ذاکریان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا مطرح خواهد شد و باید منتظر تصمیم شورا در این خصوص باشیم.

همچنین لایحه مربوط به نرخ پیشنهادی ایاب و ذهاب دانش آموزان در سال 94 نیز از لوایحی است که امروز بررسی می شود.

اخذ مجوز تمدید قرارداد بهره برداری از مجتمع تفریحی فرهنگی رنگین کمان و اعمال مساعدت به باشگاه فرهنگی ایثار قم آن هم به مبلغ 120 میلیون ریال از مهمترین لوایح امروز هستند.

در هفته های گذشته قم نیوز لیستی از لوایحی که در جلسات علنی شورا مطرح می شد را برای آگاهی همشهریان عزیز منتشر می کرد که شورای شهر مدتی است از ارسال این لوایح برای خبرنگاران ممانعت به عمل آورده است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchmvnx.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما