يکشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 29935
منبع : روابط عمومی بهزیستی قم
مدیرکل بهزیستی استان قم عنوان کرد:

کمک ۲۶۰ میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بهزیستی استان قم ضمن گزارش خلاصه‌ای از عملکرد سال گذشتهٔ حوزه مشارکتهای مردمی بهزیستی، قم را از حیث مشارکت خیرین در سطح کشور ممتاز دانست.
کمک ۲۶۰ میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی قم
به گزارش قم نیوز، رضا سلیقه اظهارداشت: خیرین نیکوکار با حضور در بهزیستی، فرصت‌های طلایی به دست می‌آورند و با انجام کارهای خیر برای آخرت خود توشه جمع می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی یک سازمان مردم نهاد می‌باشد، کمک گرفتن از توان و ظرفیتهای خیران، ضرورتی به نظر می‌رسد که بدون شک کمک خیرین به عنوان سرمایه‌های اصلی، کمک شایانی در راستای برطرف کردن بخشی از نیازهای جامه هدف بهزیستی خواهد کرد.

سلیقه گفت: بهزیستی استان قم در سال ۹۳ موفق به جلب مشارکتهای مردمی به مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۰۰/۲۶۳ ریال گردید که میزان مشارکت سال ۹۳ نسبت به سال ۹۲ از رشدی معادل ۱۷۹۰ درصد برخوردار بوده است.

مدیر کل بهزیستی قم افزود: بیشترین میزان مشارکت‌ها در قسمت واگذاری املاک بوده که برای تاسیس مراکز و مسکن مددجویان در اختیار بهزیستی قرارگرفته است.

وی افزود: در بخش اشتغال نیز، در راستای توانمندسازی مدد جویان ۸۷۶ فرصت جدید شغلی ایجاد گردیده که از این تعداد ۴۳۰ مورد با اخذ تسهیلات از منابع مختلف، موفق به ایجاد اشتغال جدید گردیده‌اند.

سلیقه خاطرنشان کرد: در بخش مسکن نیز تعداد ۲۰۵ واحد مسکونی تحویل مددجویان تحت پوشش سازمان گردید و به زودی نیز ۸۰ واحد مسکونی دیگر به مددجویان واجد شرایط تحویل خواهد شد.

وی در پایان با توجه به حجم مشکلات جامعه هدف بهزیستی ابراز امیدواری کرد و گفت: مردم خوب ونیکو کار استان و همچنین خیرین معزز و گرامی، بیش از پیش همیار ومددکار ما در ارائه خدمات به محروم‌ترین اقشار جامعه باشند و مثل همیشه ما را در این امر خدا پسندانه یاری نمایند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdchmwni.23nwxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما