يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 21375
در ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان

جدی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نيوز: امیرحسین جدی مدافع قمی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند.
جدی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند
به گزارش قم نيوز، مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شهریورماه امسال در تایلند برگزار می‌شود و امیرحسین رنگرز جدی مدافع تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در ترکیب تیم ملی حضور دارد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در بانکوک، تیم ملی نوجوانان ایران با تیم‌های سوریه، عربستان و قطر در گروه ۴ مسابقات قرار گرفته اس و این در حالی است در این دوره ۱۶ تیم حاضر بر اساس عمکلرد خود در دوره قبلی مسابقات که در سال ۲۰۱۲ و در تهران برگزار شده بود، سیدبندی و در چهار گروه ۴ تیمی تقسیم بندی شدند.

دور نهایی این مسابقات از ۱۵ تا ۲۹ شهریور ماه به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و ۴ تیم بر‌تر این دوره مجوز حضور در جام جهانی زیر ۱۷سال ۲۰۱۵ شیلی را دریافت می‌کنند.

در مسابقات قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا تاکنون ژاپن با ۲ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی، کره جنوبی با دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی و چین با دو قهرمانی و کسب ۳ مقام سومی بهترین عملکرد را کسب کرده‌اند. تیم فوتبال نوجوانان ایران هم در، در سال ۲۰۰۰ نایب قهرمان، در سال ۲۰۰۴ چهارم، در سال ۲۰۰۸ قهرمان و در سال ۲۰۱۲ سومی مسابقات زیر ۱۶سال آسیا را از آن خود کرده است.

تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر۱۶ سال کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند که مقدماتی جام جهانی نوجوانان شیلی محسوب می‌شود، آماده می‌کند تمرینات خود را از اسفند ماه سال گذشته آغاز کرده است.

پس از برگزاری دور نخست تمرینات تیم ملی، دور جدید این تمرینات که نخستین مرحله در سال ۹۳ محسوب می‌شود در تعطیلات نوروزی آغاز شد و امیر حسین رنگرز جدی مدافع شایسته تیم فوتبال صبای قم نیز در جمع بازیکنان تیم ملی حضور داشت و عملکرد خوبی در تمرینات از خود نشان داد.

امیرحسین رنگرز جدی، فرزند جواد رنگرز جدی پیشکسوت فوتبال قم و مسئول کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchmxni.23nzqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما