يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 46305
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

دعوت پینگ‌پنگ باز قمی به اردوی تیم ملی دختران ایران

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم از دعوت یکی از استعدادها و نخبه‌های بخش بانوان پینگ‌پنگ قم به اردوی تیم ملی خبر داد.
دعوت پینگ‌پنگ باز قمی به اردوی تیم ملی دختران ایران
به گزارش قم نیوز، آزاده مهدوی امروز، اظهار کرد: با توجه به امکانات و برخورداری از امکانات موجود در تنیس روی‌میز استان قم، بخش بانوان نیز با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی برای استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی سعی در پیشرفت و ارتقاء جایگاه پینگ پنگ قم دارد.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه را نیز یکی از اولویت‌های مهم تنیس روی‌میز قم برای پیشرفت و موفقیت قرار داده‌ایم و با حضور و تلاش مربیان دلسوز و با دانش این رشته، خوشبختانه بازیکنان مستعد و آینده‌داری شناسایی شده و پرورش یافته‌اند.

نایب‌رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم اضافه کرد: نتیجه این تلاش‌ها این است که دختران پینگ‌پنگ باز قم در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام قهرمانی می‌شوند و استعدادهای این رشته ورزشی نیز با توجه به قابلیت‌های بالای فنی، از سوی مربیان تیم ملی برگزیده می‌شوند.

وی در ادامه از دعوت یکی از نخبه‌های این رشته ورزشی برای حضور در اردوی آموزشی تیم رده سنی خردسالان دختران ایران خبر داد و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس‌ روی‌میز، اردوی آموزشی خردسالان دختر کشور به مدت چهار روز برگزار شد.

مهدوی خاطرنشان کرد: ‌میزبان این اردو هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قزوین بود و پینگ‌پنگ بازان دعوت شده به اردو در سالن اختصاصی مجموعه ورزشی الغدیر قزوین زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار کردند، در حالی که یک مربی از قم یعنی خانم فاطمه محقق نیز در این اردو حضور داشت.

وی یاد آور شد: ۲۰ بازیکن دعوت شده به این اردو از استان‌های قزوین، یزد، اصفهان، همدان، مرکزی، خوزستان، کردستان، کرمان، فارس، قم و خراسان جنوبی هستند، در حالی که نماینده قم در این اردو زهرا مصباحی است که در کنار مربی خود به این اردو رفت.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdchmxnk.23n-vdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما