سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : 33345
مدیرکل تامین اجتماعی قم:

تسهیلات بازنشستگان استان قم افزایش یافته است

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع مشکل بازنشستگان قم گفت: در بخش عینک و دندان و پروتز تسهیلات به بازنشستگان به صورت محسوسی افزایش پیدا کرده وتلاش می‌کنیم با همکاری دیگر دستگاه‌ها مشکلات پیش روی بازنشستگان را رفع کنیم.
تسهیلات بازنشستگان استان قم افزایش یافته است
به گزارش قم نگار، سید مجتبی موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان نمونه تامین اجتماعی که در سالن همایش‌های تامین اجتماعی استان قم برگزار شد اظهار داشت: یکی از اقدامات ما در تامین اجتماعی رفع دغدغه هاو مشکلات بازنشستگان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات بازنشستگان استان قم افزود: در بخش عینک و دندان و پروتز تسهیلات به بازنشستگان به صورت محسوسی افزایش پیدا کرده وتلاش می‌کنیم با همکاری دیگر دستگاه‌ها مشکلات پیش روی بازنشستگان را رفع کنیم.

موسوی بیان کرد: نظام پرداخت مستمری به بازنشستگان استان قم تغییر پیدا کرده است و برای کسب اطلاعات بیشتری می‌توان به سایت این سازمان مراجعه کرد و از آخرین جزئیات این موضوع اطلاع پیدا کرد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی مناسبی برای رفع مشکلات مالی بازنشستگان انجام شده است عنوان کرد: نگرانی درزمینه پرداخت هااز سوی بازنشستگان وجود نداشته باشد، بانک رفاه در زمینه پرداخت بازنشستگان با ما همکاری می‌کند و برنامه ریزی‌های مناسبی برای این موضوع انجام شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: خدمات مناسبی در حوزه رفاهی تامین اجتماعی با همکاری کانون بازنشستگان به بازنشستگان استان قم ارائه می‌شود که اعزام به مشهد مقدس از جمله این خدمات است.

موسوی با اشاره به معیارهای انتخاب بازنشستگان نمونه استان قم بیان کرد: موفقیت فرزندان در رقابت‌های فرهنگی، علمی و ورزشی، پژوهش‌های علمی و کاربردی، پیشرفت‌های تحصیلی دانشگاهی در دوران بازنشستگی، موفقیت در رقابت‌های علمی، فرهنگی و ورزشی در دوران بازنشستگی، تربیت فرزندان شایسته، کار آفرینی وایجاد اشتغال در دوران از کار افتادگی از جمله معیارهای انتخاب بازنشستگان و ازکارافتادگان نمونه استان قم است.

وی تصریح کرد: بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی و گنجینه‌های ماندگاری هستند که تلاش خستگی ناپذیر آنان در سالیان خدمت صادقانه در اذهان جامعه باقی می‌ماند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم بیان کرد: تکریم و تجلیل از مقام بازنشستگان به عنوان اسوه‌های تجربه و خردورزی و از کارافتادگان کلی که در عرصه کار و تولید سلامت جسمانی خود را از دست داده‌اند و همچنین همسران بازمانده که الگوی صبر و متولیان تربیت فرزندان شایسته در جامعه هستند نشأت گرفته از آموزه‌های دینی ما است.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdchmxnx.23nxkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما