جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 29115
آیت الله جوادی آملی:

دولت از همه ظرفیت‌های ممکن برای رونق تولید استفاده کند

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: کشور ایران سرشار از منابع مختلف است و دولت باید از همه ظرفیت‌ها برای رونق تولید و توسعه اقتصادی استفاده کند.
دولت از همه ظرفیت‌های ممکن برای رونق تولید استفاده کند
به گزارش  قم نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله عبدالله جوادی آملی در دیدار رئیس دفتر رییس جمهوری درقم اظهار داشت: این در شرایطی است که امروز دنیا این ملت را با خصوصیات فوق می‌شناسد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: غرب اگر منصفانه نگاه کند، خواهد دید با تمام عناد و دشمنی که نسبت به اسلام به خرج داده و در ماجرای سلمان رشدی و انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز اخیر و تقویت گروه های تکفیری مشاهده شد، ملت ایران نماد اسلام رحمانی و اعتدال است.

آیت الله جوادی آملی از دولت خواست تا از همه ظرفیت ها برای رونق در تولید استفاده کند و تصریح کرد: کشوری که سرشار از منابع مختلف است، باید از همه ظرفیت ها برای توسعه اقتصادی بهره مند شود.

وی با تقدیر از عزم دولت برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: این مبارزه باید با شدت بیشتری دنبال شود تا نظام اقتصادی کشور اصلاح گردد.

آیت الله جوادی آملی ضمن ابلاغ سلام به دکتر روحانی، سفر رییس جمهوری کشورمان را به قم را موجب آبادانی بیش از پیش این استان دانست.

رییس دفتر رییس جمهوری نیز دراین دیدار اظهار داشت: دولت یازدهم با پیگیری سیاست اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب درخصوص اقتصاد مقاومتی، بدنبال دستیابی به رونق و رشد اقتصادی بدون اتکا به درآمدهای نفتی است.

محمد نهاوندیان افزود: امروز با تلاش های انجام شده، آرامش بر اقتصاد کشور حاکم شده است و امیدواریم با استفاده از فرصتها و ظرفیت های کشور و آماده سازی شرایط برای جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، فضای کسب و کار تولید و اشتغال رونق یابد.

وی با ابلاغ سلام دکتر روحانی، به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به استان قم اشاره کرد و گفت: این سفر موجب تسریع در اجرای طرح های عمرانی این استان می‌شود و درعین حال امیدواریم با این سفر رابطه دولت با نهاد مرجعیت ،روحانیت و حوزه های علمیه، بیش از گذشته تقویت و مستحکم شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdchmzni.23nwzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما