جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 26677

دومین شکست پیاپی تیم والیبال قم برابر تهران رقم خورد

قم نيوز : قم نیوز:‌ تیم والیبال استان قم در دومین روز از مسابقات والیبال امیدهای کشور دومین شکست پیاپی را متحمل شد و برابر تیم والیبال امیدهای تهران مغلوب شد.
دومین شکست پیاپی تیم والیبال قم برابر تهران رقم خورد
به گزارش قم نیوز، مسابقات والیبال امیدهای کشور در پیشوا ادامه پیدا کرد و تیم والیبال قم در دومین گام برابر تیم والیبال امیدهای تهران شکست خورد.

مسابقات والیبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور در رده سنی امید با حضور ۸ تیم برگزار می‌شود در شرایطی که ۸ تیم شرکت کننده در این مسابقات در ۲ گروه رقابت‌های خود را به منظور صعود دو تیم از هر گروه به دور دوم برگزار می‌کنند.

تیم والیبال قم در گروه نخست این رقابت‌ها همراه با تیم‌های آذربایجان غربی، تهران و کرمانشاه در یک گروه قرار دارد در شرایطی که در گروه دوم تیم‌های توابع تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و البرز حاضر هستند و به صورت دوره‌ای و مجتمع، پیکارهای خود را برگزار می‌کنند.

والیبالیست‌های قمی در دومین مسابقه خود برابر تهران کار دشواری در پیش داشتند و نتوانستند شکست روز اول را جبران کنند و در ‌‌نهایت در مسابقه‌ای که ۴ ست به طول انجامید با نتیجه ۳ بر یک برابر نماینده پایتخت بازنده شدند.

نماینده قم در شرایطی مغلوب تهران شد که مسابقه نخست ۳ بر ۲ برابر آذربایجان غربی مغلوب شده بود و با توجه به شکست روز نخست تهران برابر کرمانشاه، دیدار تیم‌های والیبال قم و تهران نبرد بازنده‌های روز نخست بود.

در سایر دیدار‌های روز نخست، آذربایجان غربی ۳ بر صفر برابر کرمانشاه پیروز شد تا در صدر جدول گروه نخست قرار گیرد و تیم‌های کرمانشاه، تهران و قم در رده‌های دوم تا چهارم جدول قرار بگیرند.

تیم والیبال استان قم در سومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف کرمانشاه می‌رود در حالی که این تیم بخت بسیار کمی برای صعود به مرحله پایانی دارد و احتمالا باید برای کسب یکی از سکوهای چهارم تا هشتم رقابت کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchq-ni.23n-qdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما