سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 24697

اجرای برنامه‌های ویژه تابستان در 350 کانون مساجد قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: 350 کانون فرهنگی مساجد در استان قم برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال اعلام آمادگی کرده‌اند.
اجرای برنامه‌های ویژه تابستان در 350 کانون مساجد قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده  از فعالیت ۴۳۶ کانون فرهنگی در مساجد استان قم خبر داد و گفت: از بین این کانون‌های فرهنگی ۳۲۰ کانون ویژه خواهران و ۱۱۶ کانون ویژه برادران است.

وی در ادامه افزود: ۳۵۰ کانون فرهنگی مساجد در سطح استان برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستان سال ۱۳۹۳ اعلام آمادگی کرده‌اند که در همین راستا جلساتی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی با مسئولین و معاونین فرهنگی این کانون‌ها برگزار شده است.

معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت: برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت سه تفاهم‌نامه با کانون‌های فرهنگی مساجد به امضا رسیده که شامل تفاهم‌نامه فعال، پیشرو و پویا است.

وی با بیان اینکه به دلیل تفاوت نوع برنامه‌ها با یکدیگر این سه تفاهم‌نامه تهیه شد، خاطرنشان کرد: بیشترین برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد در زمینه تفاهم‌نامه پویا است.

حسین‌زاده اظهار کرد: برای هماهنگی‌های لازم با کانون‌های فرهنگی مساجد به هر کانونی ۳۰ دقیقه زمان داده شد و طی آن معاون برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد با حضور مسئول، روابط عمومی و مسئول طرح هر کانون جلسه‌ای برگزار کردند.

وی در ادامه افزود: با مشخص شدن برنامه‌های هر کانون فرهنگی تا سقف ۲۲ میلیون ریال با توجه به نوع برنامه‌ها به هر کانون وام تعلق گرفت، همچنین ۶ میلیون ریال به عنوان کمک‌های ستادی به هر کانون پرداخت شد.

معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با بیان اینکه طرح اوقات فراغت تابستان ۹۳ رسما با عید نیمه شعبان آغاز شد، تصریح کرد: هر کانون موظف است فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی خود را به صورت گزارش‌نویسی در قالب نرم‌افزار مدیریت به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد ارسال کند.

وی هدف مهم این برنامه‌ها را هدایت‌گری دانست و گفت: مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی یکی از عوامل موثر در هدایت جوانان به مسیر درست را کانون‌های مساجد اعلام کرده و بر تقویت آنها تاکید داشتند.

حسین‌زاده با بیان اینکه هدایت‌گری محور برنامه‌های مساجد استان است، گفت: کانون‌های مساجد قوی‌ترین دستگاه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در سطح استان قم محسوب می‌شوند که در همین راستا جلسه‌ای اول خردادماه با حضور استاندار برگزار شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdchq-ni.23nkwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما