پنجشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 29647
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم خبر داد

تمهیدات مختلف آتش‌نشانی قم در پارک‌ها همزمان با روز طبیعت

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با توجه به حضور مسافران و شهروندان در بوستان‌ها و احتمال وقوع آتش‌سوزی، تجهیزات و امکانات لازم برای مقابله با این حوادث در بوستان‌ها مستقر شده است.
تمهیدات مختلف آتش‌نشانی قم در پارک‌ها همزمان با روز طبیعت
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری با اشاره به قرار گرفتن در دور دوم سفرهای نوروزی اظهار کرد: شمار فراوانی از زائران و مسافرانی که به قم سفر می‌کنند در بوستان‌ها مستقر می‌شوند و این حضور در روز طبعیت یا روز ۱۳ فروردین بیشتر خواهد شد.

وی افزود: هنگامی که شهروندان و مسافران در پارک‌ها و بوستان‌ها حضور پیدا می‌کنند نسبت به روشن کردن آتش برای پخت و پز اقدام می‌کنند و به همین دلیل احتمال وقوع آتش‌سوزی بالا می‌رود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم ادامه داد: آتش‌نشانی برای پیشگیری از وقوع حوادث در قم، امکانات و تجهیزات لازم را آماده کرده تا در صورت وقوع هر گونه حادثه و حریق به سرعت اقدام لازم را انجام دهد.

وی همچنین اضافه کرد: این سازمان با توجه به حضور زائران و مسافران نوروزی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر با مستقر کردن خودرو و موتورسیکلت‌های مجهز به دستگاه‌های خاموش‌کننده حریق تمهیدات ویژه‌ای در این اماکن به کار گرفته است.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdchq-ni.23nwkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما