چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 38647
منبع : خبرگزاری مهر

نماینده قم برای حضور در لیگ بیس بال حامی مالی ندارد

قم نيوز : قم نیوز: مربی قمی تیم ملی بیس بال کشورمان و سرمربی تیم بیس بال استان قم گفت: نماینده قم برای حضور در لیگ بیس بال فاقد حامی مالی است.
نماینده قم برای حضور در لیگ بیس بال حامی مالی ندارد
به گزارش قم نیوز، فرید فرهادی اظهار داشت: رقابت‌های لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور تابستان امسال آغاز می‌شود و تیم بیس بال قم از حالا تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در این مسابقات آغاز کرده است.

وی افزود: تمرینات تیم بیس بال قم به طور معمول در زمین چمن مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع) برگزار می‌شود برای جذب نیروهای جوان و علاقمند به آشنایی و آموزش در این رشته و رشد در آن، از تمامی علاقمندان دعوت به همکاری کرده‌ایم.

سرمربی تیم بیس بال استان قم گفت: مشکل اصلی تیم بیس بال قم در حال حاضر فقدان حامی مالی است و مشکلات مالی سبب شده بخش اعظم هزینه‌های این تیم از سوی بازیکنان تیم به صورت شخصی پرداخت شود و بخشی نیز از سوی هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم تقبل شود.

فرهادی بیان داشت: حمایت هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از تیم بیس بال قم در یکی دو سال اخیر به مراتب بهتر از گذشته بوده اما این پشتیبانی هنوز برای تیمی که ظرفیت قهرمانی در لیگ بیس بال را نیز دارد کافی نیست.

وی عنوان کرد: به دلیل عدم وجود حامی مالی، حتی هزینه زمین تمرین را نیز خودمان پرداخت می‌کنیم و خرید وسایل و تجهیزات نیز هزینه زیادی دارد که گاهی برای تامین این وسایل، بخشی از هزینه خرید از سوی هیئت انجمن‌های ورزشی به ما کمک شده است.

مربی قمی تیم ملی بیس بال کشورمان تصریح کرد: در حال حاضر ۳ بازیکن از قم در تیم ملی بیس بال کشورمان عضویت دارند و بیس بال قم از بد ورود این رشته به کشور و آغاز فعالیت رسمی آن، همه ساله چه در مسابقات قهرمانی کشور و چه در لیگ بیس بال تیم داشته است.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchq-nx.23n6kdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما