قم نيوز : قم نیوز: کاپیتان تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه هر کس بگوید فوتبال ما مشکل دارد حذف می شود گفت: علت جدایی من از صبا فنی نیست.
علت جدایی‌ام از صبا، فنی نیست / هر کس بگوید فوتبال ما مشکل دارد حذف می شود
محسن بیات در گفت‌و‌گو با خبرنگار قم نیوز، اظهار داشت: با شرایط مالی نامناسبی که در صبا وجود داشته و برخی مسائل که اخیرا پیش آمده است، تصمیم به جدایی گرفتم و قرار است قراردادم را با صبا امروز فسخ کنم.

وی افزود: علت جدایی من قطعا فنی نبوده و مسائل دیگری در آن دخیل بوده اما امیدوارم صبا در نیم فصل دوم هم به‌‌ همان خوبی نیم فصل نخست نتیجه بگیرد.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت: ۱۴ سال در صبا بوده‌ام و جدایی از صبا بعد از ۱۴ سال سخت است و خوشحالم نفراتی به صبا آمده‌اند و جایگزین نفرات خروجی می‌شوند که مدت‌ها است در هیچ تیمی نبوده‌اند.

بیات بیان کرد: امیدوارم صبا بدون من موفق باشد زیرا مهم نفرات و اسم‌ها نیستند بلکه این، نام صبا است که باقی می‌ماند و باید موفق و در اوج باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چطور شد که وی که در بازی قبل با هدایت تارتار در فهرست ۱۸ نفره قرار داشت و حتی به میدان هم رفت از صبا کنار گذاشته شده عنوان کرد: این سوالی است که باید از مسئولان باشگاه بپرسید اما علت آن فنی نبوده است.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: آینده فوتبال من هم مثل خیلی‌ها نظیر محمد مایلی کهن و رسول کربکندی که حرف حق را زدند در خظر است و هر کس که بگوید فوتبال ما مشکل دارد باید حذف شود.

بیات خاطرنشان کرد: از ۲ تیم لیگ برتری و یک تیم دسته اولی پیشنهاد دارم اما احتمالا فردا به یک تیم لیگ برتری ملحق می‌شوم.
https://qomnews.ir/vdchq6ni.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما