جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 46837
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم:

ظرفیت خدمات فرهنگی در شهر افزایش پیدا کند

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری باید ظرفیت خدمات فرهنگی خود را افزایش دهد گفت: امسال شهرداری به دنبال این است که بیش از هشت مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی را کلنگ‌زنی کرده و به بهره‌برداری برساند که این مهم امکان ویژه‌‌ای برای شهر ایجاد خواهد کرد.
ظرفیت خدمات فرهنگی در شهر افزایش پیدا کند
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان نژاد در بازدید از ایستگاه‌ فرهنگی سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم در بوستان شهید بنیادی، با تاکید بر ضرورت توسعه خدمات فرهنگی در شهر اظهار کرد: شهر قم در حوزه فرهنگ ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای دارد که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری باید ظرفیت خدمات فرهنگی خود را افزایش دهد گفت: امسال شهرداری به دنبال این است که بیش از هشت مرکز فرهنگی، ورزشی و تفریحی را کلنگ‌زنی کرده و به بهره‌برداری برساند که این مهم امکان ویژه‌‌ای برای شهر ایجاد خواهد کرد.

شهردار قم با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای بهره گیری از ظرفیت‌های امکانات فرهنگی شهر گفت: این مراکز که به زودی کلنگ‌زنی می‌شود در اختیار سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری است و این سازمان باید از هم‌اکنون برنامه‌ریزی درستی برای استفاده از ظرفیت‌های آنها داشته باشد.

وی رویکرد ویژه فرهنگی شهرداری و افزایش چشم‌گیر بودجه این بخش را در سال 96 مورد توجه قرار داد و افزود: طی دو سال اخیر ساختار و شاکله شهرداری وضعیت مطلوبی پیدا کرده و از این پس با تدوین برنامه قم 1400 حرکت شهرداری برنامه‌محور خواهد بود که امسال به دنبال ایجاد و تقویت ساختارهای فرهنگی و ورزشی شهر هستیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdchq6nk.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما